Felles skravle 2015

Trenger ikke hjelp til noe nå,
men de dekker ikke min arbeidsplass:p
Skulle ha gjort det for lenge siden, men jeg har vært altfor treg:eek: haha
Har prøvd å få tak i de før forsåvidt, men de vil visst ikke svare, så nå har jeg bare latt være å betale:eek: så får vi se om de reagerer siden jeg også har sendt mail
Det er dårlig. Jeg har bare hatt gode erfaringer med de forskjellige fagforbundene jeg har vært innmeldt i, men det er vel veldig avhengig av forbund og arbeidsplass.

Snømåking er tungt arbeide!

Sitter å venter på de andre. Skal i bassenget straks. Blir deilig med ett varmt bad
Hørtes deilig ut med basseng. Fikk lyst til å ta et bad nå, men vi har ikke badekar. :(

Snømåking er tungt arbeide!
Det er det! Veldig glad vi har vaktmester med snøfreser her i borettslaget vårt, ellers måtte vi ha jobbet oss halvt i hjel med tanke på all den våte snøen som falt rett før helgen.

Uff spiste alt for mye middag ! Ble kvalm
Fort gjort ;) Hva var det dere hadde, nå igjen? Husker du skrev det lenger oppe, men må lete gjennom så mange innlegg for å finne det igjen.

Hørtes deilig ut med basseng. Fikk lyst til å ta et bad nå, men vi har ikke badekar. :(
Vi har, og etter en god time snømåking, totalt to timer ute inkl et par snømenn og litt sånn, frister det å legge meg og badekaret ja. Men jeg er alene med ungene. Det blir sofa og pledd. Etter middag.

Det er det! Veldig glad vi har vaktmester med snøfreser her i borettslaget vårt, ellers måtte vi ha jobbet oss halvt i hjel med tanke på all den våte snøen som falt rett før helgen.
Tidligere har han som måker veien tatt ei stripe helt frem til garasjen vår i det minste. I år stopper han på grensa til vår plass. Og mannen er på jobb, og her var masse våt snø.

Vi har, og etter en god time snømåking, totalt to timer ute inkl et par snømenn og litt sånn, frister det å legge meg og badekaret ja. Men jeg er alene med ungene. Det blir sofa og pledd. Etter middag.
Da høres det ekstra godt ut å myke opp musklene litt. Blir mannen sein i dag, eller er det mulighet for å ta et bad når han har kommet?

Tidligere har han som måker veien tatt ei stripe helt frem til garasjen vår i det minste. I år stopper han på grensa til vår plass. Og mannen er på jobb, og her var masse våt snø.

Våt snø må tas før det fryser på, ellers blir det helt umulig både å gå og kjøre. Noen spesiell grunn til at måkemannen har sluttet å ta helt til garasjen deres?

Noen ganger så strammer det så i magen at det kjennes ut som den skal sprekke :(

Back
Topp