Og verre skal det bliNoen ganger så strammer det så i magen at det kjennes ut som den skal sprekke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og verre skal det bliNoen ganger så strammer det så i magen at det kjennes ut som den skal sprekke![]()
Antakelig sen. Jeg kan bade når ungene er i seng, men gjør jeg det mens de er våkne vil de være med, og da blir det trangt...Da høres det ekstra godt ut å myke opp musklene litt. Blir mannen sein i dag, eller er det mulighet for å ta et bad når han har kommet?
Sitter å venter på de andre. Skal i bassenget straks. Blir deilig med ett varmt bad
Måtte tas ja.Våt snø må tas før det fryser på, ellers blir det helt umulig både å gå og kjøre. Noen spesiell grunn til at måkemannen har sluttet å ta helt til garasjen deres?
Hihi, jeg skjønner demAntakelig sen. Jeg kan bade når ungene er i seng, men gjør jeg det mens de er våkne vil de være med, og da blir det trangt...
Så tidligere har dere bare vært ekstra heldig, da.Måtte tas ja.
Måkemannen anser det vel som vår private plass, det er det jo, han er betalt for å måke den felles veien.vi bor altså helt i enden av en blindvei.
Det er dårlig. Jeg har bare hatt gode erfaringer med de forskjellige fagforbundene jeg har vært innmeldt i, men det er vel veldig avhengig av forbund og arbeidsplass.
Mm. Det ble byttet måkemann. Og da ble det endret praksis. Men ikke på mye mer jobb for oss egentlig da, slipper de brøytekantene forrige la igjen tvers over plassen vår da. Men mye jobb er det.Så tidligere har dere bare vært ekstra heldig, da.
Noen ganger så strammer det så i magen at det kjennes ut som den skal sprekke![]()
Ja, får nok det. Først middag.Hihi, jeg skjønner demDu får holde ut under teppet til de er sovnet.
Ingen stor fagforeningskultur på arb.plassen din, da? Du får forhøre deg om hva de andre hører tilHar fått hjelp av de tidligere, og har vel egentlig ikke hatt noe problemer. For alt jeg vet er det jo ikke sikkert den mailen kom fram..og jeg har vært veldig treg
Aner egentlig ikke hvilket fagforbund jeg hører til nå evnt da, som håndverker..
jepp.. de siste som har hvert innom har bare kjøpt salgsvarer,.. har 7 salg siden kl 15
Samme her. Må skjære opp litt poteter som skal inn i ovnen straks.Ja, får nok det. Først middag.
huff ja ikke si det,... gruer meg til kynnerene virkelig setter innOg verre skal det bli![]()
Jeg er eneste ansattIngen stor fagforeningskultur på arb.plassen din, da? Du får forhøre deg om hva de andre hører til![]()
16-20 i morgen også gittNærmer seg ferdig nå vel, så kan du dra hjem å slappe avjobbe i morgen og eller?
å det blir ikke bedre.. har kynnerene klart i minne..Har bemerket dette for mannen oghehe
Tar du magnesium tilskudd?huff ja ikke si det,... gruer meg til kynnerene virkelig setter inn