Felles skravle 2015

God morgen alle:)
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går:p

Håper alle får en super dag:)
Det var mye skravling igår ja.. orket heller ikke lese igjennom de 40 sidene som var kommet mellom 21:30 og 00:00 :-P

God morgen alle:)
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går:p

Håper alle får en super dag:)

Haha nei det blir for mye å lese gjennom :P Ønsker deg og en kjempe fin dag :)
Hva skal du i dag?

Takk ,det skal jeg:)
Planer for dagen du?

Tja jeg har litt småting jeg burde få gjort så tenkte meg en tur ned på senteret og ellers så er det bare litt smått hjemme i dag. Men dette er jo en av mine fridager denne uka så litt rolig må jeg ta det haha :P

Dine planer I dag da?

Det var mye skravling igår ja.. orket heller ikke lese igjennom de 40 sidene som var kommet mellom 21:30 og 00:00 :-P
Haha. Blir litt mye ja:)
Kommet deg til legen enda?

Haha nei det blir for mye å lese gjennom :P Ønsker deg og en kjempe fin dag :)
Hva skal du i dag?

I dag skal jeg vel fortsette den ryddinga jeg er så treig med:p også må jeg sende mail til Tamara:)

Du da?

Uff da det er ikke noe særlig. Får håpe du får sove litt etterpå da :)
Håper det jeg også. Var uendelig vanskelig å komme seg ut av senga i dag.

I dag skal jeg vel fortsette den ryddinga jeg er så treig med:p også må jeg sende mail til Tamara:)

Du da?

Haha ja den ryddingen som er så grei å utsette :P

Må en tur ned på senteret da jeg må kjøpe kattesand, kattemat og deksel til mobilen te frøkna... men frister ikke så veldig haha ellers litt smått å gjøre her hjemme men ellers ta det ganske rolig :P

Haha ja den ryddingen som er så grei å utsette :P

Må en tur ned på senteret da jeg må kjøpe kattesand, kattemat og deksel til mobilen te frøkna... men frister ikke så veldig haha ellers litt smått å gjøre her hjemme men ellers ta det ganske rolig :P

Altfor lett:o haha
Men kan jo ikke utsette den hver dag heller:p

Liker greit å bare sette igang. Så kan man sette seg med god samvittighet senere;)

Back
Topp