Felles skravle 2015

God morgen damer. Hva skal dere gjøre i dag. Her sitter jeg å strikker, ser tv og venter på ei venninne son kommer på besøk.
Sitter på legekontoret, fastende, drukket sukkerlake, kvalm og vondt i bekkenet!

Seinere idag skal jeg montere nymalt tripp trapp stol og forhåpentligvis hente en pakke med stoff på posten :-)

Skal på jobb etterhvert. Men hva jeg skal før det vet jeg ikke
Har fri frem til torsdag. Må vel finne på noe lurt å produktivt iløpet av dagen.

Sitter på legekontoret, fastende, drukket sukkerlake, kvalm og vondt i bekkenet!

Seinere idag skal jeg montere nymalt tripp trapp stol og forhåpentligvis hente en pakke med stoff på posten :-)
Æsj glukose... blir ikke mindre kvalm av den testen. Er noe jeg ikke savner ved ett svangerskap.

Ble helt sjokkert selv jeg :-P viste jeg skravla mye i går. Men over 400 innlegg var litt drøyt :-p
Helt utrolig at det går an. Og jeg som tvilte på at jeg skulle få til 200 om lørdag:p haha

God morgen damer. Hva skal dere gjøre i dag. Her sitter jeg å strikker, ser tv og venter på ei venninne son kommer på besøk.
Hva strikker du?:)

Har nettopp sendt mail til tamara, så nå skal jeg ta meg litt frokost før jeg begynner med dagens gjøremål:)

Kos deg med besøk;)

Æsj glukose... blir ikke mindre kvalm av den testen. Er noe jeg ikke savner ved ett svangerskap.
Nei.. dritt! Håper den er negativ og at jeg slipper flere ganger! Blir ikkeno sukker dagen før urinprøve fremover iaf

Back
Topp