Nå blir det orden i sakene! Ferdig med å sette opp hyllene?I dag skal jeg vel fortsette den ryddinga jeg er så treig medogså må jeg sende mail til Tamara
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir det orden i sakene! Ferdig med å sette opp hyllene?I dag skal jeg vel fortsette den ryddinga jeg er så treig medogså må jeg sende mail til Tamara
Du da?
Nå blir det orden i sakene! Ferdig med å sette opp hyllene?
Altfor letthaha
Men kan jo ikke utsette den hver dag heller
Liker greit å bare sette igang. Så kan man sette seg med god samvittighet senere![]()
Haha, det syns du nok jaJaja men jeg kan ikke gå noen plass før jeg har dusja, og jeg kjenner at søvnen roper høyest akkurat nå haha så da kan du ta å rydde litt mens jeg sover haha![]()
Hehe.. lykke til!Neihaha
Har bare satt opp den ene, men håper jeg klarer den andre alene. Mannen ble så grinete da han ikke fikk til som han ville![]()
Hehe.. lykke til!
Haha, det syns du nok ja
Saken er at jeg har en liten sovegris på fange, og har ikke lyst til å vekke ham![]()
Ja! Bare 1 t og 50 min igjen til ny blodprøve..!Takk for der. Hehe
Sitter du hos legen og venter nå?
Jeg så det. Haha tok litt av i gårMirell: Du skravlet mye i går altså,over 400 innlegg. Imponert
Men opp må manJa i dag var det helt grusomt å stå opp og jeg hadde mest lyst å bare snu meg rundt hehe
Haha her kommer vi med den ene dårlige grunnen etter den andre for ikke å gjøre det vi skal![]()
Ja! Bare 1 t og 50 min igjen til ny blodprøve..!
Huff. Ikke snakk.Haha, ja vi er veldig flinke til det der syns jeg![]()
Har ikke sagt et ord i dag jegHuff. Ikke snakk.![]()
Ble helt sjokkert selv jegImponerendehaha
Er på vei for å levere Vesla i Bhg og gubben på jobb. Så skal jeg hjem igjen.Har ikke sagt et ord i dag jeghaha
Du skal i dag da?
Skal på jobb etterhvert. Men hva jeg skal før det vet jeg ikkeGod morgen damer. Hva skal dere gjøre i dag. Her sitter jeg å strikker, ser tv og venter på ei venninne son kommer på besøk.
Jepp! Satser på det!Så kjedelig å vente så lenge
Håper du slipper unna med denne ene gangen da