Takk for detkoser meg alltid på jobb
![]()
Så bra det er viktig å kose seg på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detkoser meg alltid på jobb
![]()
Det var mye skravling igår ja.. orket heller ikke lese igjennom de 40 sidene som var kommet mellom 21:30 og 00:00God morgen alle
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går
Håper alle får en super dag![]()
Haha..! Sånn tenker jeg også!
Hehehehe.. kan jo plutselig få et barn som er soveglad!Men jeg må jammen si jeg gleder meg allerede til jeg får en hel natt med god søvn! haha
God morgen alle
Ser dere har skravla masse he, så jeg gidder ikke gå gjennom alt. 10 sider siden jeg la meg i går
Håper alle får en super dag![]()
Hehehehe.. kan jo plutselig få et barn som er soveglad!
Hehehe.. må bare vente å seJeg tviler, frøkna sov natta rundt fra hu var 4 uker gammel så da er jeg vel ikke like heldig denne gangen hehe![]()
Hehehe.. må bare vente å se![]()
God morgen alle sammen
Nå skal jeg ut på tur med naboen![]()
Takk ,det skal jegGod morgenHa en fin tur med naboen
![]()
Takk ,det skal jeg
Planer for dagen du?
Haha. Blir litt mye jaDet var mye skravling igår ja.. orket heller ikke lese igjennom de 40 sidene som var kommet mellom 21:30 og 00:00![]()
Haha nei det blir for mye å lese gjennomØnsker deg og en kjempe fin dag
Hva skal du i dag?
Håper det jeg også. Var uendelig vanskelig å komme seg ut av senga i dag.Uff da det er ikke noe særlig. Får håpe du får sove litt etterpå da![]()
I dag skal jeg vel fortsette den ryddinga jeg er så treig medogså må jeg sende mail til Tamara
Du da?
Håper det jeg også. Var uendelig vanskelig å komme seg ut av senga i dag.
Ja, nå har jeg tatt blodprøve og drukket en forferdelig sukkerlake :-( 2 t venting nå!Haha. Blir litt mye ja![]()
Kommet deg til legen enda?
Haha ja den ryddingen som er så grei å utsette
Må en tur ned på senteret da jeg må kjøpe kattesand, kattemat og deksel til mobilen te frøkna... men frister ikke så veldig haha ellers litt smått å gjøre her hjemme men ellers ta det ganske rolig![]()