Felles skravle 2015

Da har mannen lagt ut Ticket to Ride, så da må jeg logge av her og spille litt brettspill :D Ha en flott kveld videre da!

Ungene sover, og mor sløver glatt. Og vips kom mannen hjem.

Og jeg er sulten igjen, den middagen mettet ikke så heftig.

NEvnte jeg at guttungen spiste fem fiskepinner? Like mye som sin mor. En sånn der crisp-pakke tok jeg også med fra butikken, men vi brukte de andre, vi trengte jo 11 til oss tre, og da spiste lillesøster bare 1.

Så bra han spiser godt da;)

Definitivt, han har matvett. Likevel er guttungen altså ikke 18 kilo...

En som kan spise så mye han orker uten å legge på seg? :) hvor gammel er han?
Alltid vært sånn selv, men etter at jeg ble gravid har jeg lagt på meg 6 kg..hehe

Må bake en slik en og ha i frysern til barselbesøk tror jeg.. dele den i to..

Hørtes ut som en god ide :)
Når har du termin igjen? Hukommelsen er dårlig om dagen:p
Lenge til jeg er der men:p hehe

En som kan spise så mye han orker uten å legge på seg? :) hvor gammel er han?
Alltid vært sånn selv, men etter at jeg ble gravid har jeg lagt på meg 6 kg..hehe

Han er 6,5 år, 114 cm, og ifølge bmi for barn på 6 år er han undervekt grad 1. Ca det har han vært hele sitt liv, og slekter nok på sin mor som var 16 når hun begynte på skolen (han er derved tyngre enn meg på tilsvarende alder, jeg var jo 7 ved skolestart) og fortsatt ikke bikket 50 på 18 års dagen (blodgiverkrav, 18 år og minst 50 kilo)

Jeg kunne spise det jeg ville uten at det hadde merkbar effekt inntil sånn ca... andre svanerskap. Etter første var jeg nede i startvekt før jeg ble gravid igjen, men etter andre kom jeg aldri dit igjen. Og er jeg ikke obs på hva jeg spiser nå, så går det jevnt oppover.

Han er 6,5 år, 114 cm, og ifølge bmi for barn på 6 år er han undervekt grad 1. Ca det har han vært hele sitt liv, og slekter nok på sin mor som var 16 når hun begynte på skolen (han er derved tyngre enn meg på tilsvarende alder, jeg var jo 7 ved skolestart) og fortsatt ikke bikket 50 på 18 års dagen (blodgiverkrav, 18 år og minst 50 kilo)

Jeg kunne spise det jeg ville uten at det hadde merkbar effekt inntil sånn ca... andre svanerskap. Etter første var jeg nede i startvekt før jeg ble gravid igjen, men etter andre kom jeg aldri dit igjen. Og er jeg ikke obs på hva jeg spiser nå, så går det jevnt oppover.

Blir spennende å se hva som skjer her da. Hehe.
Jeg veide vel 15 ved skolestart (7år), og var vel akkurat 50 kg frem til jeg var 24 eller noe. La på meg litt da jeg bodde i Irland, men har ligget stabilt på 55 frem til jeg ble gravid og nå er jeg over 60:p

Back
Topp