Mørk dus blåVel fortjent! Hvilken farge skal dere male stolen i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mørk dus blåVel fortjent! Hvilken farge skal dere male stolen i?
Den er veldig god.
Har kommet som fiskepinner også, ungene elsker dem![]()
Måtte google fargenMørk dus blåblå harmoni heter fargen
![]()
Det ble boller jaNå: kakao og boller![]()
Flink du er.Tripptrapp ferdig grunnet :-D
Det har dem ikke i alle butikkene, tror det var på Meny jeg kjøpte denFiskepinnene har jeg ikke sett før. Kanskje jeg skal lete etter dem neste gang![]()
De originale er ikke spesielt gode i utgangspunktet, så ikke vanskelig å overgå dem...Og så mykje bedre enn dei orginale fiskepinnane. Mykje meir fisk i desse![]()
Slemming, lyst på!!!!!!!!!!!Nå: kakao og boller![]()
Ja, måtte bare!Det ble boller ja![]()
Blå harmoni - mørk dus blåfargeFlink du er.
Hvilken farge skal du male den i?
Ja, måtte bare!

Stilig den fargenBlå harmoni - mørk dus blåfarge![]()
Hehe.. jeg tok opp av frysern ;-)
sitter å koser meg med gårsdagens "leftovers" av boller. Var 5 igjen av 21 i dag tidlig![]()
Nå fikk vel og merke Hope91 med seg noen hjem til gubben. men likevel... Må nok bake en runde til snart![]()
sitter å koser meg med gårsdagens "leftovers" av boller. Var 5 igjen av 21 i dag tidlig![]()
Nå fikk vel og merke Hope91 med seg noen hjem til gubben. men likevel... Må nok bake en runde til snart![]()
Det har vært så mange som har fristet de siste dagene.. kanskje spes igår!Slemming, lyst på!!!!!!!!!!!
Gleder meg til å se resultatet.. har valnøtt bord, så tror det vil bli en fin kombi..!Stilig den fargen
JUKS!!Hehe.. jeg tok opp av frysern ;-)
Bursdagsboller er notertSender du nokon til meg?Har bursdag snart...
![]()
Har et par vegger jeg kunne ha tenkt meg i den fargen, men orker ikke tanken på å pusse oppGleder meg til å se resultatet.. har valnøtt bord, så tror det vil bli en fin kombi..!
Var kanskje litt slemt å legge ut om nystekte boller i går kveldDet har vært så mange som har fristet de siste dagene.. kanskje spes igår!
JUKS!!![]()
Bursdagsboller er noterthahaha