Felles skravle 2015

Dagens middag, selv om det var en "vi har gooood tid og kan lage noe skikkelig" ble... fiskepinner og nudler. En time før jeg hadde tenkt å gå fra jobb fikk jeg telefon fra bhg. Feber. Derved fikk "pasienten" velge middag, jeg kjøpte inn ting jeg vet hun liker, og det var dette hun ville ha.

"pasienten", for hun har ikke feber. Var ikke varm når jeg hentet, og hadde ikke feber når vi kom hjem, hoppet og spratt. Er litt kosejente, men virker ikke syk på noe vis.

Multiqupte på pc, hvordan gjør man egentlig det??

Men altså, svært magne gpår over fra pc til app. På pc har de reklame, på app ikke, følgelig mister de masse reklameinntekter.

Det er jo ganske naturlig at de vil ha det, det koster å drive, og sponsorer vil gjerne ha "klikk" og "visninger". Sånn er livet.

ER det kommet en oppdatering av app'en, er dere på android eller iphone? JEg har ikke sjekka min app i ettermiddag, mobilen lader, men det var ikke reklame på den før i dag. Det kommer vel,
Android her.. kom litt etter de andre sa det..

Multiqupte på pc, hvordan gjør man egentlig det??

Men altså, svært magne gpår over fra pc til app. På pc har de reklame, på app ikke, følgelig mister de masse reklameinntekter.

Det er jo ganske naturlig at de vil ha det, det koster å drive, og sponsorer vil gjerne ha "klikk" og "visninger". Sånn er livet.

ER det kommet en oppdatering av app'en, er dere på android eller iphone? JEg har ikke sjekka min app i ettermiddag, mobilen lader, men det var ikke reklame på den før i dag. Det kommer vel,

Har ikke merket noen oppdatering, men den dukket plutselig opp iløpet av dagen her. Var ikke der på morgenen;)
Android her

Oppdatering kl 18:51

1. Lilleblomst_15 2.583
4. Musemor med to små og en i magen 1.926
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.384
10. lizzed 1.312
17. EJ 968
19. Hope91 883
26. Kengu 607
38. Lanterne 451
43. trinebeth 402

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Må få disse to i seng. Tilbake senere.

Åååå, det er godt ❤️ fekk lyst på det no :p
Jeg vet! Egentlig er det jo ikke så sunt, men siden det er fisk er det lov med frityrstekt mat :P

• Liker
Reactions: EJ
Tripptrapp ferdig grunnet :-D

Vedlegg

• 1422387223275.jpg
    1422387223275.jpg
    45,8 KB · Visninger: 8
Nå: kakao og boller :-)

Vedlegg

• 1422387257515.jpg
    1422387257515.jpg
    58,3 KB · Visninger: 9