Ja på appen![]()
Viss det blir vanleg med reklame på appen så avsluttar eg kontoen min her på BV!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja på appen![]()
Nå er det på min app også ! Sykt irriterendeViss det blir vanleg med reklame på appen så avsluttar eg kontoen min her på BV!![]()
Ja på appen![]()
Viss det blir vanleg med reklame på appen så avsluttar eg kontoen min her på BV!![]()
Nå er det på min app også ! Sykt irriterende
Hvorfor kommer det plutselig reklame ?Får bare se om man går vant med den og klarer å overse den etter hvert..
Får bare se om man går vant med den og klarer å overse den etter hvert..
Okeigubben synes det er kaldt, men jeg renner bort
Sponsing av fine premier kanskje...Hvorfor kommer det plutselig reklame ?
Da var middagen inntatt.
Pasta carbonara i dag.
Hva har dere til middag i dag?
Da var middagen inntatt.
Pasta carbonara i dag.
Idag ble det big one pizza :-O helt utslitt da jeg kjørte fra jobb og null ideer da jeg var på butikken.. offDa var middagen inntatt.
Pasta carbonara i dag.
Hva blir det når det er tint da?Hitill har eg hatt ei brødskive - ventar på at resten skal tina![]()
Er vel greit det en gang i blant ogsåIdag ble det big one pizza :-O helt utslitt da jeg kjørte fra jobb og null ideer da jeg var på butikken.. off
Hva blir det når det er tint da?
Å sånn sett, forstod det som at du tok en brødskive mens du ventet på at middagen skulle tine..Ei brødskive tilLat? Eg? Neida
![]()
Sponsing av fine premier kanskje...
Hvorfor kommer det plutselig reklame ?
Blir nok vant til det etterhvert. Er mye reklame mange andre steder og som man er blitt vant med![]()
Joda.. noen ganger klarer man bare ikke no mer..Er vel greit det en gang i blant også![]()
Multiqupte på pc, hvordan gjør man egentlig det??
Men altså, svært magne gpår over fra pc til app. På pc har de reklame, på app ikke, følgelig mister de masse reklameinntekter.
Det er jo ganske naturlig at de vil ha det, det koster å drive, og sponsorer vil gjerne ha "klikk" og "visninger". Sånn er livet.
ER det kommet en oppdatering av app'en, er dere på android eller iphone? JEg har ikke sjekka min app i ettermiddag, mobilen lader, men det var ikke reklame på den før i dag. Det kommer vel,