Felles skravle 2015

Neineinei! Nå kom det her også! :-(

Okei :P gubben synes det er kaldt, men jeg renner bort

17 grader er kaldt:p haha
Her fyrer mannen opp til 30 da, da klarer jeg såvidt å bevege meg:p

Fryktelig teit i alle fall... og alt er jo det samme..

Sponsing av fine premier kanskje...

Hvorfor kommer det plutselig reklame ?
Blir nok vant til det etterhvert. Er mye reklame mange andre steder og som man er blitt vant med:)

Multiqupte på pc, hvordan gjør man egentlig det??

Men altså, svært magne gpår over fra pc til app. På pc har de reklame, på app ikke, følgelig mister de masse reklameinntekter.

Det er jo ganske naturlig at de vil ha det, det koster å drive, og sponsorer vil gjerne ha "klikk" og "visninger". Sånn er livet.

ER det kommet en oppdatering av app'en, er dere på android eller iphone? JEg har ikke sjekka min app i ettermiddag, mobilen lader, men det var ikke reklame på den før i dag. Det kommer vel,

Multiqupte på pc, hvordan gjør man egentlig det??

Men altså, svært magne gpår over fra pc til app. På pc har de reklame, på app ikke, følgelig mister de masse reklameinntekter.

Det er jo ganske naturlig at de vil ha det, det koster å drive, og sponsorer vil gjerne ha "klikk" og "visninger". Sånn er livet.

ER det kommet en oppdatering av app'en, er dere på android eller iphone? JEg har ikke sjekka min app i ettermiddag, mobilen lader, men det var ikke reklame på den før i dag. Det kommer vel,

Man multiquoter på PC ved å klikke på "svar" på de innleggene man ønsker å qoute.
Da kommer de etter hverandre i skrivefeltet nederst

Back
Topp