Felles skravle 2015

Einaste minus er at det virkar som alle tenker slik :p
Hvordan planlegger du turen?
Jeg pleier å lage en slik liste på sidene deres hvor jeg velger det aktuelle kjøpe sentret jeg skal på.
Da får jeg også opp hylleplass hvor varene ligger.
Slipper liksom å lete så veldig mye og får mye bedre tid

Hvordan planlegger du turen?
Jeg pleier å lage en slik liste på sidene deres hvor jeg velger det aktuelle kjøpe sentret jeg skal på.
Da får jeg også opp hylleplass hvor varene ligger.
Slipper liksom å lete så veldig mye og får mye bedre tid

Gjer alltid det, og reiser som regel seint på kvelden når det ikkje er så mange der. Men er alltid mange nok :P
Bur heldigvis nærma slik at eg kan reisa igjen om det er for mange :P

Joa, men blir litt lei av å bare sitt å se på TV også..

Sitter og vurderer om jeg kanskje skal vaske litt av det jentetøyet jeg har siden jeg ikke er helt 100% sikker på om hun så hadde OUL så det hun sa hun så..
Sikkert ikke dumt. Bare for sikkerhetsskyld.

Om det dukket opp en gutt her så må han fint ha på seg jentefarger til jeg får handlet :p

Noen som kan tipse meg om hva en praktisk stelleveske bør inneholde? :)

Den bør vere stor nok ;) Eg brukte ei eldre friis veske også kjøpet eg inn div toalettmapper slik at ting vart delt opp :)

Den bør vere stor nok ;) Eg brukte ei eldre friis veske også kjøpet eg inn div toalettmapper slik at ting vart delt opp :)

Hva er det man pleier å ha oppi der da? Alt er helt nytt for meg, så jeg er jo helt grønn her:p hehe
Men har så lyst til å sy selv:)

Mange lommer og en stellematte er egentlig det eneste den trenger å inneholde.

Fin ut hva du ønsker å putte i den, og ut fra det, hvilken størrelse du trenger.
Deretter dobler du størrelsen du tenker på for å få plass til det du har glemt og dildal. :P

Og ikke minst, husk at barnet ikke forblir baby bestandig, kan være greit om den har plass til et do-sete

Hva er det man pleier å ha oppi der da? Alt er helt nytt for meg, så jeg er jo helt grønn her:p hehe
Men har så lyst til å sy selv:)

Bleier, Iallefall 1 skift med kle, bleiekrem, om du skal amme er det greitt med purelan(kan også brukast på leppene) ammeinnlegg, evt ein ekstra topp til deg (veit aldri når du blir nedgulpa eller tissa på :P ), eg hadde ein lita flaske med antiback og ein snackbar til meg. Om du ikkje skal amme bør du ha med ei flaske og litt mme.

Mange lommer og en stellematte er egentlig det eneste den trenger å inneholde.

Fin ut hva du ønsker å putte i den, og ut fra det, hvilken størrelse du trenger.
Deretter dobler du størrelsen du tenker på for å få plass til det du har glemt og dildal. :P

Og ikke minst, husk at barnet ikke forblir baby bestandig, kan være greit om den har plass til et do-sete
Bleier, Iallefall 1 skift med kle, bleiekrem, om du skal amme er det greitt med purelan(kan også brukast på leppene) ammeinnlegg, evt ein ekstra topp til deg (veit aldri når du blir nedgulpa eller tissa på :P ), eg hadde ein lita flaske med antiback og ein snackbar til meg. Om du ikkje skal amme bør du ha med ei flaske og litt mme.

Takk for tips:) bare å begynne å planlegge nå da:D

Oppdatering kl 14:47

1. Lilleblomst_15 2.567
4. Musemor med to små og en i magen 1.894
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.375
10. lizzed 1.299
18. EJ 923
19. Hope91 846
26. Kengu 597
39. Lanterne 450
44. trinebeth 399

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp