Bruk den til å slappe av ! Ta ansiktsmasse og lakk neglerSitter og kjeder meg skikkelig i dag.
Deilig med en dag fri, men er jo ingenting jeg kan bruke den til..
Ok, kan gjøre masse husarbeid, men da får jeg bare vondt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruk den til å slappe av ! Ta ansiktsmasse og lakk neglerSitter og kjeder meg skikkelig i dag.
Jeg har bare vært på den i Åsane bergen, for maaaaaange år siden. Og Leangen i trheimÅja okeihar bare vært på 2 IKEA butikker. Den på slependen og den i Sandnes
![]()
Hvordan planlegger du turen?Einaste minus er at det virkar som alle tenker slik![]()
Supernatural?Sitter og kjeder meg skikkelig i dag.
Trur jeg kanskje var på den på Island, men det kan jeg ikke huskeJeg har bare vært på den i Åsane bergen, for maaaaaange år siden. Og Leangen i trheim
Hvordan planlegger du turen?
Jeg pleier å lage en slik liste på sidene deres hvor jeg velger det aktuelle kjøpe sentret jeg skal på.
Da får jeg også opp hylleplass hvor varene ligger.
Slipper liksom å lete så veldig mye og får mye bedre tid
Joa, men blir litt lei av å bare sitt å se på TV også..Supernatural?
Det er det jeg driver med + vaske noen små kjoler jeg kom på jeg ikke har vasket.
Heldig !Gjer alltid det, og reiser som regel seint på kvelden når det ikkje er så mange der. Men er alltid mange nok
Bur heldigvis nærma slik at eg kan reisa igjen om det er for mange![]()
Jeg var på Ikea en gang når de åpnet (riktignok på Furuset) det var også veldig behageligGjer alltid det, og reiser som regel seint på kvelden når det ikkje er så mange der. Men er alltid mange nok
Bur heldigvis nærma slik at eg kan reisa igjen om det er for mange![]()
Sikkert ikke dumt. Bare for sikkerhetsskyld.Joa, men blir litt lei av å bare sitt å se på TV også..
Sitter og vurderer om jeg kanskje skal vaske litt av det jentetøyet jeg har siden jeg ikke er helt 100% sikker på om hun så hadde OUL så det hun sa hun så..
Jeg var på Ikea en gang når de åpnet (riktignok på Furuset) det var også veldig behagelig![]()
Smart detHar faktisk reist dit når eg veit dei har det eg skal ha på lager. Har som regel vore mindre kø og folk der da.
Noen som kan tipse meg om hva en praktisk stelleveske bør inneholde?![]()
Den bør vere stor nokEg brukte ei eldre friis veske også kjøpet eg inn div toalettmapper slik at ting vart delt opp
![]()
Mange lommer og en stellematte er egentlig det eneste den trenger å inneholde.Noen som kan tipse meg om hva en praktisk stelleveske bør inneholde?![]()
Hva er det man pleier å ha oppi der da? Alt er helt nytt for meg, så jeg er jo helt grønn herhehe
Men har så lyst til å sy selv![]()
Mange lommer og en stellematte er egentlig det eneste den trenger å inneholde.
Fin ut hva du ønsker å putte i den, og ut fra det, hvilken størrelse du trenger.
Deretter dobler du størrelsen du tenker på for å få plass til det du har glemt og dildal.
Og ikke minst, husk at barnet ikke forblir baby bestandig, kan være greit om den har plass til et do-sete
Bleier, Iallefall 1 skift med kle, bleiekrem, om du skal amme er det greitt med purelan(kan også brukast på leppene) ammeinnlegg, evt ein ekstra topp til deg (veit aldri når du blir nedgulpa eller tissa på), eg hadde ein lita flaske med antiback og ein snackbar til meg. Om du ikkje skal amme bør du ha med ei flaske og litt mme.
Skulle ikke du skravle som en gal neste måned?Takk for tipsbare å begynne å planlegge nå da
![]()