Felles skravle 2015

Dårlige hofter her :p har hjulpet meg veldig mye med treningen pga fokuset på holdning osv. Det er jo en kampkunst mer enn en kampsport, og man trener mye kjernemuskulatur :)
Kjernemusklatur er en fin ting for meg, men har hatt 2 store ryggoperasjoner og tåler ikke slag mot nedre del av ryggen som også er veldig avstivet.
Har vurdert Capoera (eller hvordan det nå skrives)

Kjernemusklatur er en fin ting for meg, men har hatt 2 store ryggoperasjoner og tåler ikke slag mot nedre del av ryggen som også er veldig avstivet.
Har vurdert Capoera (eller hvordan det nå skrives)

Det er jo litt kast og slag, men det kommer veldig an på klubbene og hva de fokuserer på. Vi har en blanding med litt brasiliansk jiu jitsu og hapkido også, som vil være en del mer kontakt enn ren taekwondo. Men mange klubber trener med mer fokus på mønster, som da vil si mer egentrening:)

Capoeira ser veldig gøy ut. Alltid hatt lyst til å teste det, men det er dårlig med det i nærheten her

Det er jo litt kast og slag, men det kommer veldig an på klubbene og hva de fokuserer på. Vi har en blanding med litt brasiliansk jiu jitsu og hapkido også, som vil være en del mer kontakt enn ren taekwondo. Men mange klubber trener med mer fokus på mønster, som da vil si mer egentrening:)

Capoeira ser veldig gøy ut. Alltid hatt lyst til å teste det, men det er dårlig med det i nærheten her
Har ikke sjekket ut mulighetene her, men jobber i Oslo og pendler dit, og der fins det helt sikkert..

20 min igjen av arbeidsdagen! Utslitt! Blir godt å komme hjem.. noen som har noen enkle middagsforslag?

Sitter og kjeder meg skikkelig i dag.
Deilig med en dag fri, men er jo ingenting jeg kan bruke den til..
Ok, kan gjøre masse husarbeid, men da får jeg bare vondt....

Back
Topp