Burde hett Kjempeprinsessebolle![]()
Er med på den! Me kan døypa den om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde hett Kjempeprinsessebolle![]()
Ungene sover, og mor sløver glatt. Og vips kom mannen hjem.
Og jeg er sulten igjen, den middagen mettet ikke så heftig.
NEvnte jeg at guttungen spiste fem fiskepinner? Like mye som sin mor. En sånn der crisp-pakke tok jeg også med fra butikken, men vi brukte de andre, vi trengte jo 11 til oss tre, og da spiste lillesøster bare 1.
Kos dere masseDa har mannen lagt ut Ticket to Ride, så da må jeg logge av her og spille litt brettspillHa en flott kveld videre da!
Kos dere masseDa har mannen lagt ut Ticket to Ride, så da må jeg logge av her og spille litt brettspillHa en flott kveld videre da!
Så bra han spiser godt da![]()
Med vaniljekrem inni <3Skjønte det var noe slikt ut av beskrivelsen deres.
Skillingboller som kake....
Definitivt, han har matvett. Likevel er guttungen altså ikke 18 kilo...
Så det, har fremdeles fryktelig lyst påMed vaniljekrem inni <3
Med vaniljekrem inni <3
Så det, har fremdeles fryktelig lyst på
Må bake en slik en og ha i frysern til barselbesøk tror jeg.. dele den i to..Mmm, hørtes veeeldig godt ut
Fikk lyst på
Oi, 6 kg allerede...En som kan spise så mye han orker uten å legge på seg?hvor gammel er han?
Alltid vært sånn selv, men etter at jeg ble gravid har jeg lagt på meg 6 kg..hehe
Mens mi spiser nesten ikke til tider og hun er snart 18 kg. Men er høy og slankDefinitivt, han har matvett. Likevel er guttungen altså ikke 18 kilo...
Må bake en slik en og ha i frysern til barselbesøk tror jeg.. dele den i to..
En som kan spise så mye han orker uten å legge på seg?hvor gammel er han?
Alltid vært sånn selv, men etter at jeg ble gravid har jeg lagt på meg 6 kg..hehe
Mens mi spiser nesten ikke til tider og hun er snart 18 kg. Men er høy og slank![]()
Oi, 6 kg allerede...
Er ikke du bare rundt 4 uker?
Har gått så fort dette.. jeg er 20 uker i morgen! synes ikke det er lenge siden vi satt på FS/Vi som prøver forumet å tellet DPO dagerEr 16 uker i morgen♡
Beklager, jeg blandet deg med hun nvgraverte her...Er 16 uker i morgen♡
Han er 6,5 år, 114 cm, og ifølge bmi for barn på 6 år er han undervekt grad 1. Ca det har han vært hele sitt liv, og slekter nok på sin mor som var 16 når hun begynte på skolen (han er derved tyngre enn meg på tilsvarende alder, jeg var jo 7 ved skolestart) og fortsatt ikke bikket 50 på 18 års dagen (blodgiverkrav, 18 år og minst 50 kilo)
Jeg kunne spise det jeg ville uten at det hadde merkbar effekt inntil sånn ca... andre svanerskap. Etter første var jeg nede i startvekt før jeg ble gravid igjen, men etter andre kom jeg aldri dit igjen. Og er jeg ikke obs på hva jeg spiser nå, så går det jevnt oppover.