Vel, finner ikke ut av det uten å prøveJa det tror jeg vil funke!
Vi får se når jeg får tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel, finner ikke ut av det uten å prøveJa det tror jeg vil funke!
Oj, så heldig du erWok til mat her i dag, gleder meg!
Kom hjem til nyvasket hus, nesten tom skittentøyskurv, en hel haug ed klær som var lagt sammen + klær som var hengt opp. Digg!
He heJa, også legger han ungene. Hvilket egentlig er veldig greit, for han har jo ikke fått vært sammen med dem i det hele tatt, så da tar de en liten prat på soverommet om hva de har gjort på i dag og sånn, den hadde jo jeg ved middagsbordet. Og sliten mann får hvile litt før han begynner å jobbe, og trøtte meg trenger ikke sovne på barnerommet.
Men jeg hører urovekkende mye latter der nede...
He he. De koser seg nok med pappan sin
. Barnelatter er det beste
![]()
Yes, det hadde hanOj, så heldig du er. Mannen ordnet?
![]()
Gleder meg til å høre resultatetVel, finner ikke ut av det uten å prøve
Vi får se når jeg får tid
Nei, da blir dere trøtteJa, men en halvtime etter at de burde sove... det er fredag, men hva hjelper det når hele familien sakl ha spist frokost og kledd på seg og kommet seg ut døra klokka åtte lørdag morgen?
Så heldig du erYes, det hadde han![]()
Nei, da blir dere trøtte. Dere skulle på fotballcup i morgen?
![]()
Langt for deg å gå på truger?Hei jenter.. endelig fremme på hytta.. masse nysnø, så glad jeg hadde truger til å komme meg opp til hytta med! Nå fyrer jeg, mens mannen frakter resten opp![]()
Neida.. max 50 meterLangt for deg å gå på truger?
Hvordan går det for bekkenet ditt?
BraaNeida.. max 50 meterbekkenet er ganske bra idag, så det var ikke noe problem
![]()
Sånne dager er kjedelige! Synes det går så opp og ned.. nå har jeg riktignok vært hjemme 3 dager på rad, så det kan jo spille en rolle, men har både fått støvsugd og rydda idag uten vondt.. deilig med sånne dager!Braai dag spilte ikke mitt på lag
![]()
Jeg har ikke fått med meg noe spennendeMett no.
Skjedd noe spennende mens jeg hadde BV pause?
Som alltidJeg har ikke fått med meg noe spennendesmakte maten?
![]()
Godt å høreSom alltid![]()
Høres topp utHei jenter.. endelig fremme på hytta.. masse nysnø, så glad jeg hadde truger til å komme meg opp til hytta med! Nå fyrer jeg, mens mannen frakter resten opp![]()
Hvor lenge varer cupen da?Jepp, vi skal det.