Lillefrø15
Forumet er livet
JaEndelig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEndelig helg!
Takk for oppdateringOppdatering kl 18:10
2. Lilleblomst_15 1.520
4. Musemor med to små og en i magen 1.088
5. Lillefrø15 1.043
7. Sara 897
12. lizzed 738
30. Kengu 323
36. Lanterne 291
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.032 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Det har jeg, og mannen er ute og handler.Så deilig. Kommet deg hjem nå sikkert:
Nam deiligJeg slipper kjøkkentjeneste, gubben insisterer å bestiller pizza hjem ikveld. Deilig- er så sliten av ingenting.
Største poden kommer vell hjem fra skøyting ca kl 19, så blir ikke så lenge til![]()
Deilig med helg for dere nåAlene hjemme med ungene . Aner ikke når mannen kommer hjem,bare at jeg bør være våken, sånn siden vi prøver å lage baby, så hpper han kommer snart...
Jeg får legge ungene, så håper vi ar jeg ikke sovner på barnerommet. JEg er trøtt og sliten, og har lite lyst ut av pladdet hvor jeg har plassert meg mens ungene leker etter middagen. Snart kveldsmat. Så badet. Så soverommet.
NamForrett:
Chili og hvitløk marinert scampi-spyd
Hovedrett:
"Snurre biff" men søtpotetpure, varm mais og soppstuing med gulrot
Dessert:
Sjokoladepudding med vaniljesaus (ikke hjemmelaget)
Trenger man en spesiell anledning annen at det er helg?
Du er flinkSuperkokk er litt overdrevet
Så braDet har jeg, og mannen er ute og handler.
Har det bedre med meg selv i dag også.
Hjalp å komme seg en liten tur til fysio
NamBestemt meg for at i morgen skal jeg lage meg bananpannekakrer til frokost. Gleder meg!
Det skal jaggu jeg prøve meg på å
Det høres veldig godt ut
Jeg får ikke tid i morgen da han tar bilen og ungene og drar til svigermor.Så bra. Godt mannen tar handle runden denne uka
![]()
Trudde jeg var heldig som SLAPP å lage mat i kveld hehe- men carry out fra pizzarestauranten var ikke noe særlig lenger hehe...Spørs hvem man sammenligner med. Hvis man sammenligner med meg er du det![]()

Lang tur det da?Jeg får ikke tid i morgen da han tar bilen og ungene og drar til svigermor.
Jeg kan ikke være med da det blir en for lang kjøretur for meg.
Så synd![]()
Er det da jeg ikke skal si at jeg allerede har begynt å planlegge koldtbordet til dåpen til lillegutt i magenTrudde jeg var heldig som SLAPP å lage mat i kveld hehe- men carry out fra pizzarestauranten var ikke noe særlig lenger hehe...
Ja, har aldri lagd treretters engangmenyen hørtes skikkelig yummi ut. Blir sikkert kjempekoselig
![]()
Picnicskinge, vårløk og brokkoli.. pluss fløte, egg, ost og krydder da..Så koselig. Hva har du i paien?
Ca 80 km hver vei, ikke mer enn en 1,5 timer å kjøre, men jeg får veldig fort vondt i ryggen av å kjøre bil så det er ikke aktuelt.Lang tur det da?
Jummi....Picnicskinge, vårløk og brokkoli.. pluss fløte, egg, ost og krydder da..