Felles skravle 2015

Oppdatering kl 18:10

2. Lilleblomst_15 1.520
4. Musemor med to små og en i magen 1.088
5. Lillefrø15 1.043
7. Sara 897
12. lizzed 738
30. Kengu 323
36. Lanterne 291

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.032 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:D

Så deilig:). Kommet deg hjem nå sikkert:
Det har jeg, og mannen er ute og handler.
Har det bedre med meg selv i dag også.
Hjalp å komme seg en liten tur til fysio

Alene hjemme med ungene . Aner ikke når mannen kommer hjem,bare at jeg bør være våken, sånn siden vi prøver å lage baby, så hpper han kommer snart...

Jeg får legge ungene, så håper vi ar jeg ikke sovner på barnerommet. JEg er trøtt og sliten, og har lite lyst ut av pladdet hvor jeg har plassert meg mens ungene leker etter middagen. Snart kveldsmat. Så badet. Så soverommet.
Deilig med helg for dere nå❤️. Håper mannen ikke blir for sen:)

Spørs hvem man sammenligner med. Hvis man sammenligner med meg er du det:)
Trudde jeg var heldig som SLAPP å lage mat i kveld hehe- men carry out fra pizzarestauranten var ikke noe særlig lenger hehe...
Ja, har aldri lagd treretters engang:( menyen hørtes skikkelig yummi ut. Blir sikkert kjempekoselig :happy:

Trudde jeg var heldig som SLAPP å lage mat i kveld hehe- men carry out fra pizzarestauranten var ikke noe særlig lenger hehe...
Ja, har aldri lagd treretters engang:( menyen hørtes skikkelig yummi ut. Blir sikkert kjempekoselig :happy:
Er det da jeg ikke skal si at jeg allerede har begynt å planlegge koldtbordet til dåpen til lillegutt i magen :P

Back
Topp