Felles skravle 2015

Da er mann og barn ute av huset.
Nå skal jeg slappe litt av før jeg begynner å gjøre litt husarbeid

En kamp igjen, så er vi ferdige på turneringen. Da er det å få premie, og derettet må vi ha tak i ny termos til guttungen før vi skal hjem. Det blir godt å komme hjem.

En kamp igjen, så er vi ferdige på turneringen. Da er det å få premie, og derettet må vi ha tak i ny termos til guttungen før vi skal hjem. Det blir godt å komme hjem.
Håper det er inne i sparebanken møre arena. For er du ute i dette været synes jeg veeeeldig synd i deg

Oppdatering kl 13:13

2. Lilleblomst_15 1.580
4. Musemor med to små og en i magen 1.127
5. Lillefrø15 1.099
8. Sara 929
13. lizzed 762
29. Kengu 344
36. Lanterne 303

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.097 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

De tapte nok alle kampene, ganske grundig utenom en hvor det var relativt jevnt. De har det gøy da. Og halve laget og vel så det er et år yngre, det merkes.

Etter hva jeg husker, så taper de bestandig, tank hvor glade de blir når de en gang i fremtiden klarer å vinne :)
Det kan liksom ikke gå dårligere enn det gjør nå, og så lenge de syns det er gøy er vel det som er det viktigste

Etter hva jeg husker, så taper de bestandig, tank hvor glade de blir når de en gang i fremtiden klarer å vinne :)
Det kan liksom ikke gå dårligere enn det gjør nå, og så lenge de syns det er gøy er vel det som er det viktigste
Ja, de har nok en vunnet en eneste kamp hittil men fokus er heldigvis ikke der.

Og etterhvert blir de vel bedre. Neste år skiller de antakelig laget på alder og melder på et lag for 09 og et for 08. I år spiller alle som 08, for det er ikke gruppe for 09 enda, de går jo i bhg. Derved vil de få litt likere motstand på alder også.

Oppdatering kl 13:13

2. Lilleblomst_15 1.580
4. Musemor med to små og en i magen 1.127
5. Lillefrø15 1.099
8. Sara 929
13. lizzed 762
29. Kengu 344
36. Lanterne 303

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.097 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:)

Back
Topp