Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det skal bli godt å komme hjem.En kamp igjen, så er vi ferdige på turneringen. Da er det å få premie, og derettet må vi ha tak i ny termos til guttungen før vi skal hjem. Det blir godt å komme hjem.
Flink du er. Jeg sløver på cafèDa er mann og barn ute av huset.
Nå skal jeg slappe litt av før jeg begynner å gjøre litt husarbeid
Håper det er inne i sparebanken møre arena. For er du ute i dette været synes jeg veeeeldig synd i degEn kamp igjen, så er vi ferdige på turneringen. Da er det å få premie, og derettet må vi ha tak i ny termos til guttungen før vi skal hjem. Det blir godt å komme hjem.
Vel, må begynne på husarbeidet før jeg kan kalles flinkFlink du er. Jeg sløver på cafè
Kos deg på cafeTakknå skal jeg en tur på cafè
![]()
DeiligDa er mann og barn ute av huset.
Nå skal jeg slappe litt av før jeg begynner å gjøre litt husarbeid
Har store planer om detDeilig. Nyt tiden alene
![]()
De tapte nok alle kampene, ganske grundig utenom en hvor det var relativt jevnt. De har det gøy da. Og halve laget og vel så det er et år yngre, det merkes.Skjønner det skal bli godt å komme hjem.
Hvordan går cup'en?
De tapte nok alle kampene, ganske grundig utenom en hvor det var relativt jevnt. De har det gøy da. Og halve laget og vel så det er et år yngre, det merkes.
Ja, de har nok en vunnet en eneste kamp hittil men fokus er heldigvis ikke der.Etter hva jeg husker, så taper de bestandig, tank hvor glade de blir når de en gang i fremtiden klarer å vinne
Det kan liksom ikke gå dårligere enn det gjør nå, og så lenge de syns det er gøy er vel det som er det viktigste
Takk for oppdateringOppdatering kl 13:13
2. Lilleblomst_15 1.580
4. Musemor med to små og en i magen 1.127
5. Lillefrø15 1.099
8. Sara 929
13. lizzed 762
29. Kengu 344
36. Lanterne 303
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.097 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Det er undervurdert å være hjemme og slappe avHar store planer om det
Ingen aning...Det er undervurdert å være hjemme og slappe av. Når kommer gjengen hjem?
![]()
Takk - var koselig.Kos deg på cafe![]()
Så bra du koste deg.Takk - var koselig.
Ble kaffe mocca, kakao, en grovkake ooog et påsmurt rundstykke. Ikke synd i meg![]()
Jeg skal festSå bra du koste deg.
Høres godt ut.
Bare slappe av resten av dagen nå?