Lillefrø15
Forumet er livet
Ikke skjedd noe spes her neiMett no.
Skjedd noe spennende mens jeg hadde BV pause?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke skjedd noe spes her neiMett no.
Skjedd noe spennende mens jeg hadde BV pause?
Fordelen med å lage maten selv er at om det ikke smaker, må man ikke spise opp av høflighetGodt å høre![]()
Altså, det blir mer turnering en cup, de spiller fire kamper, så er de ferdige. Cup, sånn at man for videre og sånn er når de er eldre.Hvor lenge varer cupen da?![]()
Å ja, skjønnerAltså, det blir mer turnering en cup, de spiller fire kamper, så er de ferdige. Cup, sånn at man for videre og sånn er når de er eldre.
Men fire kamper, føste klokka ni, siste ferdig ca ett
Det er jo cup,så riktig å si detÅ ja, skjønner. Det er vel sånn sønnen vår er med på å
. Men vi kaller det cup vi da
.
Sønnen syns det er topp med sånn cupDet er jo cup,så riktig å si det![]()
Her i huset var det nødvendig...Åhh så unødvdndig å våkne kl 6![]()
Jeg sovnet heldigvis litt tilGod morgen jenter. Planer for dagen? Jeg skal spise frokost også dra på trening
.
DeiligJeg sovnet heldigvis litt til
Så ikke stått opp ennå
Jeg skal:
- spise frokost
- på en liten handlerunde
- hente pakke på posten
- dusje og stelle meg
- bursdagsfest
![]()
God morgen! Planen erGod morgen jenter. Planer for dagen? Jeg skal spise frokost også dra på trening
.
NamGod morgen! Planen er
Frokost med egg og bacon
Skitur
Tenne bål og grille pølser og marsmellows
Kose oss på hytta
![]()
Her blir det nok ikke noe før i mai tenkerjeg.Fotballcup er så gøy, elsket det selv jegSønnen syns det er topp med sånn cup. Blir vel ikke noe her før kanskje mars
.
Deilig å ha rolige dager også daGod morgen alle sammen.!
bare is ute påveiene her, skal en tur å posten etterå men ellerstror jeg det blir en rolig dag
Å jada, er ikke så mange av de når det gjelder helger, så jeg nyter det.Deilig å ha rolige dager også da![]()