Felles skravle 2015

Ja, også legger han ungene. Hvilket egentlig er veldig greit, for han har jo ikke fått vært sammen med dem i det hele tatt, så da tar de en liten prat på soverommet om hva de har gjort på i dag og sånn, den hadde jo jeg ved middagsbordet. Og sliten mann får hvile litt før han begynner å jobbe, og trøtte meg trenger ikke sovne på barnerommet.

Men jeg hører urovekkende mye latter der nede...
He he:). De koser seg nok med pappan sin❤️. Barnelatter er det beste❤️

He he:). De koser seg nok med pappan sin❤️. Barnelatter er det beste❤️

Ja, men en halvtime etter at de burde sove... det er fredag, men hva hjelper det når hele familien sakl ha spist frokost og kledd på seg og kommet seg ut døra klokka åtte lørdag morgen?

Ja, men en halvtime etter at de burde sove... det er fredag, men hva hjelper det når hele familien sakl ha spist frokost og kledd på seg og kommet seg ut døra klokka åtte lørdag morgen?
Nei, da blir dere trøtte:). Dere skulle på fotballcup i morgen?:)

Hei jenter.. endelig fremme på hytta.. masse nysnø, så glad jeg hadde truger til å komme meg opp til hytta med! Nå fyrer jeg, mens mannen frakter resten opp :-)

Braa:) i dag spilte ikke mitt på lag :p
Sånne dager er kjedelige! Synes det går så opp og ned.. nå har jeg riktignok vært hjemme 3 dager på rad, så det kan jo spille en rolle, men har både fått støvsugd og rydda idag uten vondt.. deilig med sånne dager!

Back
Topp