Felles skravle 2015

det er målet ja :)
må ta tentamner og opp i norsk skriftlig + en til..(muntlig elr skriftlig.. blir trekt) går påbygg og har fagbrev så slepper unna en del pga det :)
Det klarer du nok, selv om du har noen ukers pause i lesingen på grunn av baby :)

Pleier alltid å være litt svimmel Dpo, men nå er jeg ekstremt.. Var det når jeg ble gravid i april også, men tør jo ikke håpe noe da:eek:
Hvor mange dpo er du nå?

håper det værtfall.. hvis ikke får jeg enormt med gjeld.. :(
har veldig snille lærere som legger opp slik at jeg skal klare det best mulig :)
jobber i ungdomsskolen du eller?
Jeg jobber i ungdomsskolen, ja :) De fleste lærerne vil at det skal gå bra for elevene deres, så bra at dine også bryr seg om deg! Hva foretrekker du, muntlig eller skriftlig eksamen? Jeg syntes alltid det var lettere å snakke seg til en god karakter enn å skrive, men når jeg har tatt eksamener, har vi måttet skrive for hånd og mister derfor muligheten til å redigere like mye som når man skriver på pc.

Det er utrolig vakkert det.
Er et hotell et lite stykke utenfor Bergen.
Mener det heter Solstrand eller noe lignende.
Har vært der en 3-4 ganger
Jeg har aldri vært der, men har veldig lyst. Det ligger i Os, nabokommunen til Bergen. Kjenner mange som har feiret både bryllup og bryllupsdager der ute :)

Jeg jobber i ungdomsskolen, ja :) De fleste lærerne vil at det skal gå bra for elevene deres, så bra at dine også bryr seg om deg! Hva foretrekker du, muntlig eller skriftlig eksamen? Jeg syntes alltid det var lettere å snakke seg til en god karakter enn å skrive, men når jeg har tatt eksamener, har vi måttet skrive for hånd og mister derfor muligheten til å redigere like mye som når man skriver på pc.

jada di vil det :) er selv barne og ungdomarbeider så har vært assistent i di fleste trinn :)
foretrekker muntlig.. er så mye lettere! heeldigvis får vi skrive eksamen osv på pc. som du sier blir det mye lettere å redigere å få det bra :)

Jepp.. liker ikke bv på pc
Jeg er veldig glad i app'en, men syntes det er lettere å holde oversikt i skravletrådene når jeg sitter på pc.

Back
Topp