Felles skravle 2015

Min var virkelig aktiv i sta, men nå tror jeg atn har sovnet igjen! Merker at han har blitt sterkere de siste ukene! Og presser på blæra! Igår måtte jeg vel tisse 5-6 ganger på 2 timer :-/
Min har en lei tendens til å komme med en knyttneve i blæren fra tid til annen. Ser for meg at han leker Superman inni der :P

Min har en lei tendens til å komme med en knyttneve i blæren fra tid til annen. Ser for meg at han leker Superman inni der :P
Hehehe.. du er vel lenger enn meg, så jeg har nok noe å glede meg til :-P

Web-møter er sikkert bedre enn en slik tur du skisserte i et av de tidligere innleggene. Er vel fordeler og ulemper med all møtevirksomhet når dem man skal snakke med befinner seg i en annen del av landet.
Poenget er at dersom man skal klare å samarbeide godt, trenger man å kjenne hverandre og det gjør man ved å møtes.
Web-møter kan fint minke antall reisedøgn betraktelig, men fjerner ikke behovet for å møtes helt.

Poenget er at dersom man skal klare å samarbeide godt, trenger man å kjenne hverandre og det gjør man ved å møtes.
Web-møter kan fint minke antall reisedøgn betraktelig, men fjerner ikke behovet for å møtes helt.
Nei, det fungerer dårlig hvis man kun har web-møter. Alt med måte, er vel et passe dekkende uttrykk :D

Blir vel litt mer penger av jobbreiser også? Eller har du ikke betalt reisetid? Det har nemlig samboer, så det merkes godt når han har vært ute å reist.. eller rettere sagt; når han ikke hsr jobbet overtid/reist er lommeboka litt mer slunken enn normalt..!

-Jeg har skikkelig lyst på en smoothie nå, sier jeg til mannen og hinter om at han skal lage en til meg.
- Lager du en til meg og? svarer han

Hinting fungerer tydeligvis ikke bra her i heimen!

Blir vel litt mer penger av jobbreiser også? Eller har du ikke betalt reisetid? Det har nemlig samboer, så det merkes godt når han har vært ute å reist.. eller rettere sagt; når han ikke hsr jobbet overtid/reist er lommeboka litt mer slunken enn normalt..!
Jeg jobber i det offentlige så får ikke overtidsbetalt, men kan avspasere de timene senere.

-Jeg har skikkelig lyst på en smoothie nå, sier jeg til mannen og hinter om at han skal lage en til meg.
- Lager du en til meg og? svarer han

Hinting fungerer tydeligvis ikke bra her i heimen!
Jaja.. høres litt ut som min :-P her gikk vi litt amokk på 10kr marked.. sjokolade og rislunsj og kjeks :-P

ImageUploadedByBV Forum1421268053.133994.jpg

Mango-, ananas- og banansmoothie:D

• Liker
Reactions: EJ
???
Du må da lære han litt bedre opp :p
Jeg sier bare "Kjære" så kommer han med en kopp te :)
Jeg tror faktisk ikke han vet hvordan man lager smoothie :P Han har bare hengt seg på min smoothiedilla den siste uken, men her må litt opplæring til, altså!

Jeg tror faktisk ikke han vet hvordan man lager smoothie :P Han har bare hengt seg på min smoothiedilla den siste uken, men her må litt opplæring til, altså!
Samme med min.. han vil bare ha når jeg lager - lager aldri selv

Back
Topp