Felles skravle 2015

Natta damer :) da er det i seng her!
Takk det samme:). God natt:). Ligger i senga å titter litt:)
Nå kjenner jeg at øyelokkene begynner å sige, så det er på tide å si god natt. Takk for i kveld, damer! Håper dere får en god natt og en fin dag i morgen :)
Natta! Ligger å leter og prøver å forstå meg på trykknapper, jerseyknapper, kam-knapper og verktøy! Jungel og ukjent farvann :-)

God morgen:). Nok en tidligvakt:). Snart fredag:D. Gleder meg til helg nå❤️
God morgen.

Nok en lang dag her.

Gleder meg til helg, ja
God morgen.
Her sitter jeg stup trøtt.
Frøkna våknet kl 6 som vanlig, skal se om jeg få aktivisert henne på egenhånd i løpet av dagen slik at jeg kan halvsove litt på sofaen.

God morgen.

Nok en lang dag her.

Gleder meg til helg, ja
God morgen.
Frøkna våknet kl 6 som vanlig, skal se om jeg få aktivisert henne på egenhånd i løpet av dagen slik at jeg kan halvsove litt på sofaen.
God morgen! :)
Jeg er trøtt i daaaag. Vil ikke stå opp!

God morgen.

Nok en lang dag her.

Gleder meg til helg, ja
God morgen.
God morgen! :)
Jeg er trøtt i daaaag. Vil ikke stå opp!
god morgen! :-) noen som har noen spennende planer for dagen?

Nakken er mye bedre.
Bekkenet er ikke så ille om morgenen, men kjenner jeg kommer til å ha det ganske vondt til kvelden, men det er nå slik det er. Får bare være flink til å bruke krykkene
Ja, det er lurt! Samme kjenner jeg.. blir mye værre på ettermiddag kveld, men ikke så ille at jeg må bruke krykker da..!

Ja, det er lurt! Samme kjenner jeg.. blir mye værre på ettermiddag kveld, men ikke så ille at jeg må bruke krykker da..!
Jeg halter nesten hele tiden dersom jeg ikke bruker krykkene, og det gir feil belastning på bekken og rygg.
Jeg klarer å bevege meg uten, men gjør jeg det for mye ødelegger jeg meg selv

Jeg halter nesten hele tiden dersom jeg ikke bruker krykkene, og det gir feil belastning på bekken og rygg.
Jeg klarer å bevege meg uten, men gjør jeg det for mye ødelegger jeg meg selv
Ja, skjønner det! Så lenge jeg går med korte skritt og sakte halter jeg ikke så mye, spesielt ikke på morgenen.. halter mest på kvelden, men da går jeg bare inne..

Back
Topp