Felles skravle 2015

Han går bare i andre klasse så er ikke så stor enda.
De kom inn nå, så da må jeg bare få i han litt mat og rett i seng.
Mannen var i et skitt humør når han dro, og det høres ut som om det også er blitt bedre :)
Frisk luft gjør underverker for humøret :)

Du får prøve å slappe av ja.. kanskje det kan hjelpe med litt varme på nakken? Håper du blir bedre! Godt at du i alle fall ikke jobber fullt nå!
Er veldig, veldig glad i at legen min forlangte at jeg ble delvis sykemeldt :)
Frøkna er glad i NetFlix, så vurderer om at hun skal få se mye i morgen så kan jeg halv sove på sofaen..

Tror egentlig ikke de som ligger så langt nede følger med..? Bare å skravle, så får du mye mer avstand plutselig
Jepp, skravler for harde livet de dagene jeg kan, men plutselig er det tre dager på rad jeg ikke har tid, og da kryper jeg mot sisteplass på listen. Kvelder i skravletrådene er gull verdt når det gjelder å sanke innlegg :D

Så bra at alt gikk fint denne gangen! April er en fin måned, mai og for såvidt. Deilig å vite at du ikke trenger å bekymre deg for snø når dere skal ut på de første trilleturene :P

hører det er så mange som sier at fet er ei fin tid :)
gleder meg til å ut å gå :) håper været blir bra :')

hører det er så mange som sier at fet er ei fin tid :)
gleder meg til å ut å gå :) håper været blir bra :')
Mai pleier å være bra her på vestlandet, men hvordan det er på østlandet på den tiden, vet jeg ikke så mye om. Du er fra østlandet, eller?

Jepp, skravler for harde livet de dagene jeg kan, men plutselig er det tre dager på rad jeg ikke har tid, og da kryper jeg mot sisteplass på listen. Kvelder i skravletrådene er gull verdt når det gjelder å sanke innlegg :D
Skjønner.. har også dager keg skravler mindre.. sånn er det bare

Har tidlige hevet han ut når han har hat en dårlig dag.
Han har vært sur på meg når jeg har gjort det, og takknemlig etterpå
Er noe helt spesielt det med å komme seg ut. Man angrer aldri på at man tok en tur for å trekke frisk luft og bevege seg litt. Hørte et sted at hvis man sliter med motivasjonen til å komme seg ut, så kunne man avtale med seg selv at man bare skulle gå til første lyktestolpe, og så vurdere på nytt om man ville fortsette til neste eller snu og gå hjem igjen. Er man først kommet ut, snur man jo ikke med en gang :P

Skjønner.. har også dager keg skravler mindre.. sånn er det bare
Du har nå vært flink i det siste, syntes jeg :) Man må bare skravle nok når man først er i gang :P

På Østlandet begynner som regel trilletiden å bli fin i mars.
Noen ganger tidligere, noen ganger senere
Syntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte den :( :P

Back
Topp