Dette blir vår første, jaUnder 3 uker til termin nå, så nå kan han komme når som helst
![]()
![]()
oioi så spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir vår første, jaUnder 3 uker til termin nå, så nå kan han komme når som helst
![]()
![]()
Frisk luft gjør underverker for humøretHan går bare i andre klasse så er ikke så stor enda.
De kom inn nå, så da må jeg bare få i han litt mat og rett i seng.
Mannen var i et skitt humør når han dro, og det høres ut som om det også er blitt bedre![]()
Er veldig, veldig glad i at legen min forlangte at jeg ble delvis sykemeldtDu får prøve å slappe av ja.. kanskje det kan hjelpe med litt varme på nakken? Håper du blir bedre! Godt at du i alle fall ikke jobber fullt nå!
Jepp, skravler for harde livet de dagene jeg kan, men plutselig er det tre dager på rad jeg ikke har tid, og da kryper jeg mot sisteplass på listen. Kvelder i skravletrådene er gull verdt når det gjelder å sanke innleggTror egentlig ikke de som ligger så langt nede følger med..? Bare å skravle, så får du mye mer avstand plutselig
Så bra at alt gikk fint denne gangen! April er en fin måned, mai og for såvidt. Deilig å vite at du ikke trenger å bekymre deg for snø når dere skal ut på de første trilleturene![]()
Både ja og nei. Blir en helt ny tilværelse, men er såå klar for at han skal komme at vi bare går rundt og tripper av utålmodighetoioi så spennendeog kanskje skummelt?
Har tidlige hevet han ut når han har hat en dårlig dag.Frisk luft gjør underverker for humøret![]()
Mai pleier å være bra her på vestlandet, men hvordan det er på østlandet på den tiden, vet jeg ikke så mye om. Du er fra østlandet, eller?hører det er så mange som sier at fet er ei fin tid
gleder meg til å ut å gåhåper været blir bra :')
Skjønner.. har også dager keg skravler mindre.. sånn er det bareJepp, skravler for harde livet de dagene jeg kan, men plutselig er det tre dager på rad jeg ikke har tid, og da kryper jeg mot sisteplass på listen. Kvelder i skravletrådene er gull verdt når det gjelder å sanke innlegg![]()
Er noe helt spesielt det med å komme seg ut. Man angrer aldri på at man tok en tur for å trekke frisk luft og bevege seg litt. Hørte et sted at hvis man sliter med motivasjonen til å komme seg ut, så kunne man avtale med seg selv at man bare skulle gå til første lyktestolpe, og så vurdere på nytt om man ville fortsette til neste eller snu og gå hjem igjen. Er man først kommet ut, snur man jo ikke med en gangHar tidlige hevet han ut når han har hat en dårlig dag.
Han har vært sur på meg når jeg har gjort det, og takknemlig etterpå
Du har nå vært flink i det siste, syntes jegSkjønner.. har også dager keg skravler mindre.. sånn er det bare
Håper vi får en like fin sommer som i fjorhører det er så mange som sier at fet er ei fin tid![]()
gleder meg til å ut å gåhåper været blir bra :')
Har tidlige hevet han ut når han har hat en dårlig dag.
Han har vært sur på meg når jeg har gjort det, og takknemlig etterpå
Hvor på vestlandet bor du?Mai pleier å være bra her på vestlandet, men hvordan det er på østlandet på den tiden, vet jeg ikke så mye om. Du er fra østlandet, eller?
På Østlandet begynner som regel trilletiden å bli fin i mars.Mai pleier å være bra her på vestlandet, men hvordan det er på østlandet på den tiden, vet jeg ikke så mye om. Du er fra østlandet, eller?
BergenHvor på vestlandet bor du?
Mai pleier å være bra her på vestlandet, men hvordan det er på østlandet på den tiden, vet jeg ikke så mye om. Du er fra østlandet, eller?
Syntes å huske at mars bare er regn hele tiden her. Mai er den måneden det alltid er travlest, både som student med eksamener og som lærer og avvikling av eksamener og setting av karakterer. Solen skinner alltid når jeg ikke har tid til å nyte denPå Østlandet begynner som regel trilletiden å bli fin i mars.
Noen ganger tidligere, noen ganger senere
Sørtrøndelig blir vel midtlandet egentlighe he he.. vettu.. jeg kan bare si at jeg bor i sør-trøndelag.. om det er på østlandet kan jeg ikke svare på![]()
Det regnes vel som Midt-Norge? Eller noe sånt?he he he.. vettu.. jeg kan bare si at jeg bor i sør-trøndelag.. om det er på østlandet kan jeg ikke svare på![]()