Jeg og, men tror det ha en sammenheng med vondt i nakkenEr så svimmel i kveld jeg, sikkelig ubehagelig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og, men tror det ha en sammenheng med vondt i nakkenEr så svimmel i kveld jeg, sikkelig ubehagelig..
Det klarer du nok, selv om du har noen ukers pause i lesingen på grunn av babydet er målet ja
må ta tentamner og opp i norsk skriftlig + en til..(muntlig elr skriftlig.. blir trekt) går påbygg og har fagbrev så slepper unna en del pga det![]()
Har prøvd. Får vel innta sofaen snart
![]()
UffJeg og, men tror det ha en sammenheng med vondt i nakken
Er vi ikke flinke i kveldHer går det unna, gitt!
Håper detuffda :/ hjelper kanskje med avslapping ja![]()
Det er bra han får fint vær på bursdagen sinIkke hvert år, gutten min er mars barn, og pleier å være fint rundt hans bursdag
Det klarer du nok, selv om du har noen ukers pause i lesingen på grunn av baby![]()
Hvor mange dpo er du nå?Pleier alltid å være litt svimmel Dpo, men nå er jeg ekstremt.. Var det når jeg ble gravid i april også, men tør jo ikke håpe noe da![]()
Det er utrolig vakkert det.Gud så fint![]()
Jeg jobber i ungdomsskolen, jahåper det værtfall.. hvis ikke får jeg enormt med gjeld..
har veldig snille lærere som legger opp slik at jeg skal klare det best mulig
jobber i ungdomsskolen du eller?
Jeg har aldri vært der, men har veldig lyst. Det ligger i Os, nabokommunen til Bergen. Kjenner mange som har feiret både bryllup og bryllupsdager der uteDet er utrolig vakkert det.
Er et hotell et lite stykke utenfor Bergen.
Mener det heter Solstrand eller noe lignende.
Har vært der en 3-4 ganger
Skal snart ta en varm dusj, og kommer til å ta med meg en varmeflaske i sengen.Uff. Har du varmepute?
Jeg har bare vært det på forretningsreise.Jeg har aldri vært der, men har veldig lyst. Det ligger i Os, nabokommunen til Bergen. Kjenner mange som har feiret både bryllup og bryllupsdager der ute![]()
Jeg jobber i ungdomsskolen, jaDe fleste lærerne vil at det skal gå bra for elevene deres, så bra at dine også bryr seg om deg! Hva foretrekker du, muntlig eller skriftlig eksamen? Jeg syntes alltid det var lettere å snakke seg til en god karakter enn å skrive, men når jeg har tatt eksamener, har vi måttet skrive for hånd og mister derfor muligheten til å redigere like mye som når man skriver på pc.
Det skjønner jeg godtJeg har bare vært det på forretningsreise.
Er veldig glad hver gang vi havner der![]()
Jepp.. liker ikke bv på pcSitter du på mobil? Det kan bli ganske håpløst av og til. Velkommen tilbake når du har ladet litt![]()
Huff da.. spist og drukket godt?Er så svimmel i kveld jeg, sikkelig ubehagelig..
Jeg er veldig glad i app'en, men syntes det er lettere å holde oversikt i skravletrådene når jeg sitter på pc.Jepp.. liker ikke bv på pc
Må innrømme jeg har vært på veldig mange, veldig fine hoteller etter som årene har gåttDet skjønner jeg godt![]()