Felles skravle 2015

Oppdatering kl 18:35

2. Lilleblomst_15 1.334
4. Lillefrø15 926
5. Musemor med to små og en i magen 910
8. Sara 788
16. lizzed 600
36. Kengu 264
61. Lanterne 186

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 903 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Utrolig at jeg er på den plassen, sålitesom jeg skravler

Mangel på nattesøvn er helt forferdelig! Jeg har heldigvis begynt å sove bedre den siste uken, tror det har med å gjøre at jeg er i permisjon og derfor beveger meg mindre. Ikke så vondt å ligge eller å bevege seg som det var da jeg var i arbeid.

Er frøkna din en aktiv jente, eller sånn som kan underholde seg selv med et par tegnestifer og papir?

Jeg sover periodevis veldig dårlig.
Sovnet ført rundt midnatt i natt.
Våknet rundt 3-tiden av mareritt, 03:30 måte jeg opp til frøkna.
Først i 5-tiden sov jeg igjen og vekkeklokken stod på 06:00..

Det varierer veldig hvordan hun er.
Noen dager vil hun sitte på fanget, andre ganger underholdes og noen gang leker hun i flere timer alene

Godkveld!
Skravlingen går virkelig unna her innefor tiden.

Snart helg, gleder meg kjenner jeg
Skal bli deilig med helg.
Mannen skal ta helghandlen, og ta med ungene til svigermor.
Jeg får slappet av hjemme alene da jeg ikke klarer å kjøre så langt.
Skal bli deilig
Må bare få skrevet detaljert handleliste til han

Jeg sover periodevis veldig dårlig.
Sovnet ført rundt midnatt i natt.
Våknet rundt 3-tiden av mareritt, 03:30 måte jeg opp til frøkna.
Først i 5-tiden sov jeg igjen og vekkeklokken stod på 06:00..

Det varierer veldig hvordan hun er.
Noen dager vil hun sitte på fanget, andre ganger underholdes og noen gang leker hun i flere timer alene
Ble ikke mange timer med søvn da, nei. Får håpe hun har en rolig dag i morgen, sånn at du får slappet skikkelig av.

Ble ikke mange timer med søvn da, nei. Får håpe hun har en rolig dag i morgen, sånn at du får slappet skikkelig av.
Akkurat nå driver hun bare å maser om at jeg skal komme opp hele tiden.
Orker ikke, får kynnere så fort jeg reiser meg opp og har veldig vondt i ryggen.
Gleder meg til mannen kommer hjem

Akkurat nå driver hun bare å maser om at jeg skal komme opp hele tiden.
Orker ikke, får kynnere så fort jeg reiser meg opp og har veldig vondt i ryggen.
Gleder meg til mannen kommer hjem

Huff, føler virkelig med deg! Får også kynnere av å bevege meg, særlig på kvelden. Bare det å snu seg i sofaen er en prøvelse, og ikke mindre det å komme seg opp fra den.

Tenker jeg legger meg tidlig (tror jeg), frøkna er en morgen fugl

Heldigvis er du sikkert trøtt tidlig på grunn av lite søvn i natt, så da slipper du å ligge og vri deg :)

Huff, føler virkelig med deg! Får også kynnere av å bevege meg, særlig på kvelden. Bare det å snu seg i sofaen er en prøvelse, og ikke mindre det å komme seg opp fra den.

Heldigvis er du sikkert trøtt tidlig på grunn av lite søvn i natt, så da slipper du å ligge og vri deg :)
Høres ut som det er ved å bli stille nå.
Vi får se hvordan det går i kveld, bare jeg ikke er for overtrøtt

Høres ut som det er ved å bli stille nå.
Vi får se hvordan det går i kveld, bare jeg ikke er for overtrøtt
Var ikke mange her i kveld, men sånn er det noen kvelder. Fullt liv den ene dagen, helt rolig den neste. Kan være lurt å legge vekk pc og mobil en time før du skal legge deg, det hjelper en til å roe ned før man skal sove :) Jeg klarer det nesten aldri, men de gangene jeg ikke sitter foran pc og mobil på kvelden, føler jeg at jeg faller til ro og sovner mye kjappere enn ellers.

Var ikke mange her i kveld, men sånn er det noen kvelder. Fullt liv den ene dagen, helt rolig den neste. Kan være lurt å legge vekk pc og mobil en time før du skal legge deg, det hjelper en til å roe ned før man skal sove :) Jeg klarer det nesten aldri, men de gangene jeg ikke sitter foran pc og mobil på kvelden, føler jeg at jeg faller til ro og sovner mye kjappere enn ellers.
Med stille siktet jeg til frøkna oppe :p

Har ført det flere steder, men klarer det sjeldent....
Det gjelder forresten også TV'n.
Men hva skal jeg gjøre det, er for trøtt til å lese en bok

Med stille siktet jeg til frøkna oppe :p

Har ført det flere steder, men klarer det sjeldent....
Det gjelder forresten også TV'n.
Men hva skal jeg gjøre det, er for trøtt til å lese en bok
Haha, her dreier deg seg kun om forumet for min del, så tolker alt deretter :P

Det blir vel bare bok som er alternativet. Eventuelt løse kryssord :P Mannen er ikke hjemme?

Kan være lurt å legge vekk pc og mobil en time før du skal legge deg, det hjelper en til å roe ned før man skal sove :) Jeg klarer det nesten aldri, men de gangene jeg ikke sitter foran pc og mobil på kvelden, føler jeg at jeg faller til ro og sovner mye kjappere enn ellers.

heelt motsatt her.. ligger bare å vrir mæ om jeg legger meg uten.. så ender ofte med å spille kabal elr noe kjedelig for å få tankene over på andre ting så det går an å sove :)

heelt motsatt her.. ligger bare å vrir mæ om jeg legger meg uten.. så ender ofte med å spille kabal elr noe kjedelig for å få tankene over på andre ting så det går an å sove :)
Må innrømme at jeg også blir liggende og spille eller surfe hvis jeg ikke klarer å sovne. Men, de gangene jeg ikke har brukt mobil/tv/pc før leggetid er hjernen mye mer "slått av", om du skjønner hva jeg mener. Lettere å falle til ro når ikke tusen inntrykk surrer rundt i hodet.

Haha, her dreier deg seg kun om forumet for min del, så tolker alt deretter :p

Det blir vel bare bok som er alternativet. Eventuelt løse kryssord :p Mannen er ikke hjemme?

Mannen og eldste er oppe i skauen med klassen til gutten og aker, står på ski og steker pølser på blå.
De skal i teorien være ferdig til kl 20, men hadde ikke forundret meg om de ble litt senere

Må innrømme at jeg også blir liggende og spille eller surfe hvis jeg ikke klarer å sovne. Men, de gangene jeg ikke har brukt mobil/tv/pc før leggetid er hjernen mye mer "slått av", om du skjønner hva jeg mener. Lettere å falle til ro når ikke tusen inntrykk surrer rundt i hodet.
Nå pleier jeg veldig ofte å dusje like før jeg legger meg, og logger av før det.
Så jeg gjør noe annet før jeg legger meg, men ikke en hel halv time som anbefalt.
Misunner mannen som sovner før hodet treffer puten

Back
Topp