Veldig deilig.Å ja. Deilig med litt ferdig da
. Då kan du varme opp
![]()
Burde egentlig laget enorme porsjoner av mange forskjellige ting for så å fryse ned passe store pakker for bare å tine opp for raske middager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig deilig.Å ja. Deilig med litt ferdig da
. Då kan du varme opp
![]()
Noen med skravleplaner i kveld?
Høres kjent ut, hadde en lignende jakt på en boks pokemon-kort for litt sidenTja, sånn litt nå.
Ser barnetv med lillesøster, mens storebror er på fotball. Dvs, trteninga er over nå, så n skal han og faren prøve å finne igjen termosen han la fra seg på uteskolen i dag. HAn vet at den er på en lekeplass på en viss plass, så la oss bare håpe han husker veien.
Høres kjent ut, hadde en lignende jakt på en boks pokemon-kort for litt siden
Har litt skravle tid nå, men nå snart opp med frøkna.
Bedre tid i kveld
Det gjør jegDeilig! Lager du fra bunnen av?
Ja, det er veldig lurt detVeldig deilig.
Burde egentlig laget enorme porsjoner av mange forskjellige ting for så å fryse ned passe store pakker for bare å tine opp for raske middager.
Uff daDårlig tid her også, så jeg kjørte et glass dolmio i stavmikser (klumper av tomat og store biter løk går ikke, må vite) og stekte kjøttdeig som jeg slo det over.
Tidenes dårlige dag på vei hjem, stressa mamma, ikke noe kjekt. Detaljene inneholder termos igjenglemt på uteskole og vinterdress forsvunnet i bhg.
Høres veldig godt ut! Hvordan får du tak i kyllingkraft?Det gjør jeg. Kyllingkraft, kyllingfilet, karri, sjarlottløk, hvitløk, purre, paprika
. Veldig godt
. Også sakt og pepper
![]()
Jeg må vel være med mannenNoen med skravleplaner i kveld?
Sparer masse tid.Ja, det er veldig lurt det. Sparer så mye tid da
.
Så gøy, det har jeg ikke gjort på ekstremt mange årJeg må vel være med mannen. Nå spiller jeg litt monopol
![]()
Jeg kjøper Jacob's kyllingkraft på meny, ellers så har de slike "fond" beger som skal blandes ut i vann på de fleste vanlig dagligvare butikkerHøres veldig godt ut! Hvordan får du tak i kyllingkraft?
Uff da. Ikke kjekt.. Dolmiosausen er god den
![]()
Så gøy, det har jeg ikke gjort på ekstremt mange år
OkiJeg kjøper Jacob's kyllingkraft på meny, ellers så har de slike "fond" beger som skal blandes ut i vann på de fleste vanlig dagligvare butikker
Den har jeg ikke prøvdVi har spilt juniormonopol de siste dagene. Det er .... ikke like gøy, ettersom man reelt sett ikke tar noen valg....
Nei, det er detSparer masse tid.
Problemet er bare å finne tid, ork og plass i frysen til å gjennomføre det.