Lillefrø15
Forumet er livet
Kan koke opp med kylling bein eller kjøpe ferdigHøres veldig godt ut! Hvordan får du tak i kyllingkraft?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan koke opp med kylling bein eller kjøpe ferdigHøres veldig godt ut! Hvordan får du tak i kyllingkraft?
Ja, Simpson sitt monopolSå gøy, det har jeg ikke gjort på ekstremt mange år
Den har jeg ikke prøvd
Det gjør jeg åJada, den er det, men jeg er ikke glad i løk, ungene vil ikke ha det, og vi liker heller en glatt saus en tynn saus med store klumper, så vi durer den i stavmikser først. Så da blir den glatt og fin.
Kan koke opp med kylling bein eller kjøpe ferdig.
Tok meg på rundt tallOppdatering kl 18:35
2. Lilleblomst_15 1.334
4. Lillefrø15 926
5. Musemor med to små og en i magen 910
8. Sara 788
16. lizzed 600
36. Kengu 264
61. Lanterne 186
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 903 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdateringOppdatering kl 18:35
2. Lilleblomst_15 1.334
4. Lillefrø15 926
8. Sara 788
16. lizzed 600
36. Kengu 264
61. Lanterne 186
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 903 innlegg denne måneden.
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Du er også veldig flink til å passe på plassen din.Tok meg på rundt talltakk for oppdatering!
Ikke peiling, følger egentlig ikke med siden jeg ikke sataer på 2000 og jeg ligger godt ann til 100 beste.. men fint med oppdatering herifra!Du er også veldig flink til å passe på plassen din.
Har ikke du ligget på samme plass i flere dager nå?
Du er også veldig flink til å passe på plassen din.
Har ikke du ligget på samme plass i flere dager nå?
Wow, her er jeg fortsatt på topp 100-listenOppdatering kl 18:35
2. Lilleblomst_15 1.334
4. Lillefrø15 926
8. Sara 788
16. lizzed 600
36. Kengu 264
61. Lanterne 186
Du skifter mellom 8. og 9. plassJeg hopper litt opp og ned tror jeg. Følger ikke så mye med, men tror det?
Det skal ikke så mye til å holde seg på topp 100Wow, her er jeg fortsatt på topp 100-listenTrodde jeg ble skvist ut etter et par dager uten mange innlegg, så godt å vite at jeg holder stand
Kanskje jeg skal ha som mål å klatre meg opp til 40.plass etter hvert
![]()
Det kan jeg til og med klare på en liten kveld - kanskje allerede nå i kveld? Greit å holde seg sånn innnenfor "trygg" sone, sånn at jeg ikke plutselig havner på 99.plassDet skal ikke så mye til å holde seg på topp 100
40. plass har 239 innlegg, ca 50 mer enn deg.
Det klarer du fort
Mangel på nattesøvn er helt forferdelig! Jeg har heldigvis begynt å sove bedre den siste uken, tror det har med å gjøre at jeg er i permisjon og derfor beveger meg mindre. Ikke så vondt å ligge eller å bevege seg som det var da jeg var i arbeid.Sov ekstremt dårlig i natt, og er utmattet igjen.
Kjenner det begynner å sette seg i nakken.
Gleder meg til fysio på fredag.
I morgen har jeg heldigvis "fri".
Håper jeg får slappet av selv om jeg må ha frøkna hjemme.
Planleggingsdag i barnehagen.
Kan godt hjelp degDet kan jeg til og med klare på en liten kveld - kanskje allerede nå i kveld? Greit å holde seg sånn innnenfor "trygg" sone, sånn at jeg ikke plutselig havner på 99.plass![]()
Gjerne! Kjekt med litt skravlevennerKan godt hjelp deg
99. plass har forresten 126 innlegg.
Kanskje greit å få litt større avstand
Håper du får sovet bedre i nattSov ekstremt dårlig i natt, og er utmattet igjen.
Kjenner det begynner å sette seg i nakken.
Gleder meg til fysio på fredag.
I morgen har jeg heldigvis "fri".
Håper jeg får slappet av selv om jeg må ha frøkna hjemme.
Planleggingsdag i barnehagen.
Gøy med masse liv i skravletråden! Har du noen kjekke helgeplaner?Godkveld!
Skravlingen går virkelig unna her innefor tiden.
Snart helg, gleder meg kjenner jeg