Felles skravle 2015

Å ja:). Deilig med litt ferdig da:). Då kan du varme opp:)
Veldig deilig.
Burde egentlig laget enorme porsjoner av mange forskjellige ting for så å fryse ned passe store pakker for bare å tine opp for raske middager.

Dårlig tid her også, så jeg kjørte et glass dolmio i stavmikser (klumper av tomat og store biter løk går ikke, må vite) og stekte kjøttdeig som jeg slo det over.

Tidenes dårlige dag på vei hjem, stressa mamma, ikke noe kjekt. Detaljene inneholder termos igjenglemt på uteskole og vinterdress forsvunnet i bhg.

Noen med skravleplaner i kveld?

Tja, sånn litt nå.

Ser barnetv med lillesøster, mens storebror er på fotball. Dvs, trteninga er over nå, så n skal han og faren prøve å finne igjen termosen han la fra seg på uteskolen i dag. HAn vet at den er på en lekeplass på en viss plass, så la oss bare håpe han husker veien.

Tja, sånn litt nå.

Ser barnetv med lillesøster, mens storebror er på fotball. Dvs, trteninga er over nå, så n skal han og faren prøve å finne igjen termosen han la fra seg på uteskolen i dag. HAn vet at den er på en lekeplass på en viss plass, så la oss bare håpe han husker veien.
Høres kjent ut, hadde en lignende jakt på en boks pokemon-kort for litt siden :P
Har litt skravle tid nå, men nå snart opp med frøkna.
Bedre tid i kveld

Dårlig tid her også, så jeg kjørte et glass dolmio i stavmikser (klumper av tomat og store biter løk går ikke, må vite) og stekte kjøttdeig som jeg slo det over.

Tidenes dårlige dag på vei hjem, stressa mamma, ikke noe kjekt. Detaljene inneholder termos igjenglemt på uteskole og vinterdress forsvunnet i bhg.
Uff da:(. Ikke kjekt.. Dolmiosausen er god den:)

Uff da:(. Ikke kjekt.. Dolmiosausen er god den:)

Jada, den er det, men jeg er ikke glad i løk, ungene vil ikke ha det, og vi liker heller en glatt saus en tynn saus med store klumper, så vi durer den i stavmikser først. Så da blir den glatt og fin.

Oppdatering kl 18:35

2. Lilleblomst_15 1.334
4. Lillefrø15 926
5. Musemor med to små og en i magen 910
8. Sara 788
16. lizzed 600
36. Kengu 264
61. Lanterne 186

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 903 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp