Felles skravle 2015

Problemet er at det tar en stund å lære så får de inn en vikar vil h*n være ferdig opplært først når jeg kommer tilbake.
Oppgavene mine vil bli fordelt utover mine kollegaer.
Det jeg fikk beskjed om i dag og. Mest fordelt på lederene mine + noe utgår i en periode. Kun jeg som har min jobb/stilling hos oss

Da er jeg igang med el testing. Dagens er ikke så veldig svak. Negativ uten tvil. Men det er bare dag 9 enda. Jeg håper på el på søndag.
Spennende. Denne pp skal spiren sitte :D fikk positiv i går og forrigårs. I dag var det så vidt jeg kunne skimte teststreken så er 1 dpo i morgen???

Lykke til jenter! Krysser fingrene for dere denne pp!

Rart altså, men klarer ikke gå forbi babyklær på tilbud :-P ble noen bodyer, pysjer og strømpebukser i de minste str idag også ;-)

God ettermiddag jenter:). Ferdig på jobb, sliten i dag. Nå må det bli middags laging:). Har dere planer i dag?

God ettermiddag jenter:). Ferdig på jobb, sliten i dag. Nå må det bli middags laging:). Har dere planer i dag?
Tror det bare blir avslapning og litt klesvask etter middag, men får se an energinivået

Er på vei hjem nå.
Har litt dårlig tid når jeg kommer hjem så jeg lagde pastasausen i går så det bare er å varme opp.
Mannen og gutten skal ut og jeg skal legge minsten før jeg får litt tid til avslapning for meg selv

Back
Topp