Felles skravle 2015

Endelig hjemme.
Skjønner ikke hvorfor alt skal gjentas 10 ganger...
Er veldig trøtt igjen om må tidlig opp i morgen

Skolen er sånn?

Bhg også forresten, foreldremøte i bhg er mildt sagt reprise fra år til år, og har man flere barn der så.... ja, vi slapp å gå på fellesdelen mer enn en gang, bare de avdelingsspesifikke, men det er jo 99% repetiskjon av "48 timer, og husk skiftklær"

JEg tror ikke skolen er noe bedre. Dog har jeg ikke vært på foreldremøte der enda, sånn felles.

Skolen er sånn?

Bhg også forresten, foreldremøte i bhg er mildt sagt reprise fra år til år, og har man flere barn der så.... ja, vi slapp å gå på fellesdelen mer enn en gang, bare de avdelingsspesifikke, men det er jo 99% repetiskjon av "48 timer, og husk skiftklær"

JEg tror ikke skolen er noe bedre. Dog har jeg ikke vært på foreldremøte der enda, sånn felles.
Dette var litt anderledes.
Var et fellesmøte for hele skolen i forbindelse med utbygging og rehabilitering.

Dette var litt anderledes.
Var et fellesmøte for hele skolen i forbindelse med utbygging og rehabilitering.

I see.

Still, absolutt helt sikkert samme som alle andre sånne ting. Vi sier alt 10 ganger, så er det håp om at halvparten har oppfattet en brøkdel av det vi sier. Sånn ca slik.

Og til å bli lettere gal av.

Men kom deg i seng. Du trenger å sove, det har vi jo merket på det som skjedde når du sov for lite.

JEg skal også legge meg. Skravle får vi gjøre en annen dag

Litt voksentid etter en umulig 9 åring som tydeligvis har problemer med å HØRE ETTER! Fyttirakkern!!!! Noen kamper MÅ man ta, uansett!
Pøh- skal nyte en kopp te nå!

God natt alle sammen.. nettopp ført regnskap, og det er vel på tide å legge seg snart..

God Kveld ! For en gangs skyld så er jeg på datan xD Har akkurat bestilt fly bilett :D Gleder meg :)

God morgen alle sammen. Faktisk sovet ok i natt. Så ikke så trøtt som i går heldigvis! Men virkelig vanskelig å komme seg ut av sengen likevel.

Åh, ikke lyst på jobb. Bare lyst å ligge her. Er ikke like morro på jobb når jeg snart skal bort lenge, og jeg er der så kort at jeg nesten ikke rekker no.

God morgen alle sammen. Faktisk sovet ok i natt. Så ikke så trøtt som i går heldigvis! Men virkelig vanskelig å komme seg ut av sengen likevel.

Åh, ikke lyst på jobb. Bare lyst å ligge her. Er ikke like morro på jobb når jeg snart skal bort lenge, og jeg er der så kort at jeg nesten ikke rekker no.
God morgen:). Håper du får en ok dag på jobb:)

Back
Topp