Lillefrø15
Forumet er livet
Jeg syns den var litt sterk, men mannen syns den var mild. Gutten syns den var braLager du den mild eller sterk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns den var litt sterk, men mannen syns den var mild. Gutten syns den var braLager du den mild eller sterk?
Ja, min gutt spiser i grunn det mesteMine barn har totalaversjon mot chili.
Og jeg er ikke noe veldig glad i bønner.
Noe sier meg at den eneste som ville like chiliconcarne her i huset er mannen... Jeg kunne vel spist det da, men den måtte vært veldig mild for at ungene skulle like det. chiliconcarnesanschili egentlig.
Jeg er alltid tidlig til alt, alltidSitter og venter på at møtet på skolen skal starte.
Glad jeg var tidlig ute for det var det mange som var.
Hadde jeg kommet akkurat ville jeg aldri funnet parkeringsplass.
Jeg også.Jeg er alltid tidlig til alt, alltid![]()
Lurt å være tidlig ute - det prøver jeg også.. som regel bare mannen som ødelegger for detSitter og venter på at møtet på skolen skal starte.
Nei, det er bra daMine spiser det meste så lenge det ikke minner om "sterkt"....
Klarte det fint i dag.Lurt å være tidlig ute - det prøver jeg også.. som regel bare mannen som ødelegger for det![]()
Her er heldigvis sambo lik megJeg også.
Mannen er motsatt og det irriterer vettet av meg
Vi har vært sammen så lenge at jeg har lært meg å fortelle han at vi må avgårde før vi må så som regel går det braHer er heldigvis sambo lik meg![]()
Det er nok grunnen ;-)Klarte det fint i dag.
Mannen er hjemme med barna![]()
Sitter og venter på at møtet på skolen skal starte.
Jeg også.
Mannen er motsatt og det irriterer vettet av meg
Hehe.. jeg er litt der som mannen din er jeg også, men modifisert meg litt etter noen år med min mann - typ "vi har goood tid" så kommer vi 5 min for seint..Mens jeg kan irritere meg bittelitt over mannen som er notorisk tidlig ute. Type "vi kan ta flybuss nr 2 eller 3, og rekke det" sier jeg. "vi tar nr 1" mener han. Jeg mener altså at 2 er å være tidlig, siden tre er mer enn tidsnok, og han vil ta en før. Uansett hva, så vil han helst være der lenge, lenge før. Dvs, DRA lenge før man trenger.
Hihi slik er jeg ogMens jeg kan irritere meg bittelitt over mannen som er notorisk tidlig ute. Type "vi kan ta flybuss nr 2 eller 3, og rekke det" sier jeg. "vi tar nr 1" mener han. Jeg mener altså at 2 er å være tidlig, siden tre er mer enn tidsnok, og han vil ta en før. Uansett hva, så vil han helst være der lenge, lenge før. Dvs, DRA lenge før man trenger.
Jeg er på 1 eller 2.Mens jeg kan irritere meg bittelitt over mannen som er notorisk tidlig ute. Type "vi kan ta flybuss nr 2 eller 3, og rekke det" sier jeg. "vi tar nr 1" mener han. Jeg mener altså at 2 er å være tidlig, siden tre er mer enn tidsnok, og han vil ta en før. Uansett hva, så vil han helst være der lenge, lenge før. Dvs, DRA lenge før man trenger.