Felles skravle 2015

Mine barn har totalaversjon mot chili.

Og jeg er ikke noe veldig glad i bønner.
Noe sier meg at den eneste som ville like chiliconcarne her i huset er mannen... Jeg kunne vel spist det da, men den måtte vært veldig mild for at ungene skulle like det. chiliconcarnesanschili egentlig.

Mine barn har totalaversjon mot chili.

Og jeg er ikke noe veldig glad i bønner.
Noe sier meg at den eneste som ville like chiliconcarne her i huset er mannen... Jeg kunne vel spist det da, men den måtte vært veldig mild for at ungene skulle like det. chiliconcarnesanschili egentlig.
Ja, min gutt spiser i grunn det meste:). Jeg er heller ingen fan av bønner, men det var godt:)

Mine spiser det meste så lenge det ikke minner om "sterkt"....

Sitter og venter på at møtet på skolen skal starte.
Glad jeg var tidlig ute for det var det mange som var.
Hadde jeg kommet akkurat ville jeg aldri funnet parkeringsplass.

Sitter og venter på at møtet på skolen skal starte.
Glad jeg var tidlig ute for det var det mange som var.
Hadde jeg kommet akkurat ville jeg aldri funnet parkeringsplass.

Jeg er glad jeg bor grei gangavstand til skolen, sånn at til sånne "ikke finne parkering"-dager, så bare går vi bort.

Også har jeg en mann i fau, som selvsagt er der en time eller to før oss andre for å lage til, så HAN har bil der og kjører oss hjem når det er lenge etter leggetid for trøtte unger...

Jeg også.
Mannen er motsatt og det irriterer vettet av meg

Mens jeg kan irritere meg bittelitt over mannen som er notorisk tidlig ute. Type "vi kan ta flybuss nr 2 eller 3, og rekke det" sier jeg. "vi tar nr 1" mener han. Jeg mener altså at 2 er å være tidlig, siden tre er mer enn tidsnok, og han vil ta en før. Uansett hva, så vil han helst være der lenge, lenge før. Dvs, DRA lenge før man trenger.

Mens jeg kan irritere meg bittelitt over mannen som er notorisk tidlig ute. Type "vi kan ta flybuss nr 2 eller 3, og rekke det" sier jeg. "vi tar nr 1" mener han. Jeg mener altså at 2 er å være tidlig, siden tre er mer enn tidsnok, og han vil ta en før. Uansett hva, så vil han helst være der lenge, lenge før. Dvs, DRA lenge før man trenger.
Hehe.. jeg er litt der som mannen din er jeg også, men modifisert meg litt etter noen år med min mann - typ "vi har goood tid" så kommer vi 5 min for seint..

Hihi slik er jeg og :o

Jeg er på 1 eller 2.
Har for mange ganger blitt overrasket av mye kø i sikkerhetskontrollen....

Altså, min 3 ER inkludert tid til kø. Ikke mye kø, men kø. 2 er inkludert mye tid til kø.

Vi snakker ikke bare flybusser her, men "når må vi dra fra jobb for å rekke legen klokken 1430, hvor det altså er sånn at man antakelig rekker timen om man er der 1445 også ettersom legen nok er forsinket, og kø fra jobb til legen sånn i 14-tiden inntreffer ikke med mindre det er en stor kollisjon. Derfor ER det ikke nødvendig å beregne en halvtime ekstra til å sitte på venterommet og glo...

Det skal jo også være sagt at jeg kan finne på å beregne for lite tid da, for å bli klare til å dra hjemmefra med hele familien, så der skjønner jeg at han vil beregne litt ekstra tidlig. Men han er notorisk tidlig ute.

Jepp, han er født en måned før tiden, jeg kom 13 dag er over termin, og slik har vi fortsatt...

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp