Felles skravle 2015

Har du noen ide på hvilken type du skal ha?
Vil ha en i tre som jeg kan ha på flere nivåer.. alkurat type vet jeg ikke.. er det stor forskjell på dem? Synes det er ganske store prisforskjeller i alle fall.. får en sånn grind som ikke har bunn når brodern ikke trenger den rundt vedovnen lenger, men tenker at en slik høy en er greit i starten.. eller?

Oppdatering kl 10:35

2. Lilleblomst_15 1.221
4. Lillefrø15 857
5. Musemor med to små og en i magen 850
9. Sara 720
16. lizzed 517
34. Kengu 256
51. Lanterne 179

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 839 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Supert med oppdatering:D

God ettermiddag damer:). Hjemme fra jobb nå, skjer hos dere? Jeg har påbegynt middag:

Vil ha en i tre som jeg kan ha på flere nivåer.. alkurat type vet jeg ikke.. er det stor forskjell på dem? Synes det er ganske store prisforskjeller i alle fall.. får en sånn grind som ikke har bunn når brodern ikke trenger den rundt vedovnen lenger, men tenker at en slik høy en er greit i starten.. eller?
Jeg syns de 1*1 m i tre som kan ha bunnen i flere nivåer er fine.
Siden det er bunn i dem er de lette å flytte på med leker for å vaske og støvsuge under :)

Ja.. sett litt på de.. men er jo mange typer.. er det stor forskjell på 1×1 m og 80x80.. hvor stor trenger man liksom?
Tror ikke det er så stor forskjell på 80*80 og 1*1, kommer litt an på hvor stor plass dere har.
Vi kjøpte 1*1 sist side til den fikk vi tak i slik allergivennlig matte til å ha i bunnen.
Det hadde de ikke til 80*80, men det er litt over 3 år siden

Oppdatering kl 15:25

2. Lilleblomst_15 1.259
4. Musemor med to små og en i magen 869
5. Lillefrø15 857
9. Sara 739
16. lizzed 525
35. Kengu 256
55. Lanterne 181

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 839 innlegg denne måneden.

http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Tror ikke det er så stor forskjell på 80*80 og 1*1, kommer litt an på hvor stor plass dere har.
Vi kjøpte 1*1 sist side til den fikk vi tak i slik allergivennlig matte til å ha i bunnen.
Det hadde de ikke til 80*80, men det er litt over 3 år siden
Okei.. får se litt på det.. fikk beskjed av mamma at min bestefar har laget en vugge vi får til dagsoving og så videre.. så må tenke litt igjennom behovet..

Oppdatering kl 15:25

2. Lilleblomst_15 1.259
4. Musemor med to små og en i magen 869
5. Lillefrø15 857
9. Sara 739
16. lizzed 525
35. Kengu 256
55. Lanterne 181

Tusen takk for oppdatering:)

Okei.. får se litt på det.. fikk beskjed av mamma at min bestefar har laget en vugge vi får til dagsoving og så videre.. så må tenke litt igjennom behovet..
Den vi hadde til førstemann var helt genial.
Vi kunne fjerne 5 av sprinklene på den ene siden slik at den på en måte fikk en dør.
Han hadde lekene sine der, og gikk inn og lekte det, var på en måte hans kosekrok.
Tror vi brukte den til han var litt over 2 år.
Fikk ikke tak i med dør til frøkna :(

Dessverre fikk den skader av vann og frost under lagring

Den vi hadde til førstemann var helt genial.
Vi kunne fjerne 5 av sprinklene på den ene siden slik at den på en måte fikk en dør.
Han hadde lekene sine der, og gikk inn og lekte det, var på en måte hans kosekrok.
Tror vi brukte den til han var litt over 2 år.
Fikk ikke tak i med dør til frøkna :(

Dessverre fikk den skader av vann og frost under lagring
Høres jo genialt ut! Kjedelig når ting blir ødelagt :-(

Back
Topp