Så bra! Jeg er fortsatt på jobb - skal stikke bort i bassenget og trene med gruppe nåDa er jeg tilbake igjen og føler meg mye bedre.
Skjedd noe spennende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Jeg er fortsatt på jobb - skal stikke bort i bassenget og trene med gruppe nåDa er jeg tilbake igjen og føler meg mye bedre.
Skjedd noe spennende?
Hehe.. bruker bare en vanlig foreløpig jeg..Skal jeg svømme må jeg handle meg en gravidbadedrakt først hvertfall![]()
Kanskje du burde prøve å få lånt deg noen krykker et par dager?Godt å høre!jeg skal hjem fra jobb om litt under 20 min. Skal prøve å la være å falle i dag slik at dagen min blir mer avslappet. tror ikke bekkenet mitt tåler fler slag. Gåing går ikke sånn fryktelig bra i dag
Ellers lite spennende som har skjedd her. Litt skravling![]()
Den som koster kr 300,- per gang?Så bra! Jeg er fortsatt på jobb - skal stikke bort i bassenget og trene med gruppe nå![]()
Har sett de har på XXLSkal jeg svømme må jeg handle meg en gravidbadedrakt først hvertfall![]()
Neinei.. jeg leder en gruppe i bassengtrening på jobbDen som koster kr 300,- per gang?
Så kjektNeinei.. jeg leder en gruppe i bassengtrening på jobbmen får være i vannet med de nå i graviditeten som en tilrettelegging
![]()
Mens jeg liker farge. Liker rødt.Googlet den nåfin
Ikke en farge jeg hadde kommet til å valgt selv, da jeg foretrekker mer nøytale/duse farger som grå, sort, marine eller beige.
Godt at du er bedreDa er jeg tilbake igjen og føler meg mye bedre.
Skjedd noe spennende?
Tror faktisk mamma og pappa har noen hjemme etter han brakk foten for mange år siden. Kanskje jeg skulla hørt med deKanskje du burde prøve å få lånt deg noen krykker et par dager?
Det var er overraskende stor avlastning når jeg fikk dem
Her unnte jeg meg en NewEnergy nøttebarSulten nå.
Obs, vi er tommer for brød så bra, da bare må jeg steke meg er par rundstykker
Pleier bare å spise det i helgene
Høres ut som en god ideTror faktisk mamma og pappa har noen hjemme etter han brakk foten for mange år siden. Kanskje jeg skulla hørt med de
Har bare spist en brødskive til frokost i dag, og det er det.Her unnte jeg meg en NewEnergy nøttebarkoser meg på sofaen
Spist eple til frokost + en kopp teHar bare spist en brødskive til frokost i dag, og det er det.
Trengte litt mer enn en sjokolade..
Syns ikke det høres så mye ut.Spist eple til frokost + en kopp te
2 brødskiver med hvitost + et eple til lunsj kl 11 + en kopp te
Og nå altså en nøttebar
Rundt 4 blir det litt kyllingwok tenker jeg![]()
Matlysten går litt opp og ned. Noen dager spiser jeg kjempemye og andre dager lite. Tror det jevner seg utSyns ikke det høres så mye ut.
Du må passe på at du får i deg nok mat
Det var godt å høre.Matlysten går litt opp og ned. Noen dager spiser jeg kjempemye og andre dager lite. Tror det jevner seg ut![]()
Sluttet kl 13. Var hjemme ca 13:15. Siden har jeg lagt på sofaenDet var godt å høre.
På vei hjem nå?