Lillefrø15
Forumet er livet
Deilig å komme hjem nå daEndelig hjemme.
Skjønner ikke hvorfor alt skal gjentas 10 ganger...
Er veldig trøtt igjen om må tidlig opp i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å komme hjem nå daEndelig hjemme.
Jeg må opp tidlig jeg og. Men jeg er ikke trøttEndelig hjemme.
Unødvendig mye tid til tider etter min mening.Deilig å komme hjem nå da. Tar ofte litt tid noen ganger
![]()
Endelig hjemme.
Dette var litt anderledes.Skolen er sånn?
Bhg også forresten, foreldremøte i bhg er mildt sagt reprise fra år til år, og har man flere barn der så.... ja, vi slapp å gå på fellesdelen mer enn en gang, bare de avdelingsspesifikke, men det er jo 99% repetiskjon av "48 timer, og husk skiftklær"
JEg tror ikke skolen er noe bedre. Dog har jeg ikke vært på foreldremøte der enda, sånn felles.
Dette var litt anderledes.
Var et fellesmøte for hele skolen i forbindelse med utbygging og rehabilitering.
Ja, det er ikke alle som tenker på struktur på slike møter..Unødvendig mye tid til tider etter min mening.
Burde kanskje ha planlagt møtet litt bedre
God natt, håpte på tidlig kveld - men skal nok se langt etter den!God natt jenter![]()
God natt jenter![]()
God natt, håpte på tidlig kveld - men skal nok se langt etter den!
God natt alleGod natt alle sammen.. nettopp ført regnskap, og det er vel på tide å legge seg snart..
Hvor skal du da? Noen spennende plasser?God Kveld ! For en gangs skyld så er jeg på datan xD Har akkurat bestilt fly bilettGleder meg
![]()
Stavanger bareHvor skal du da? Noen spennende plasser?
Ja, du får ikke sovnet så tidligGod natt, håpte på tidlig kveld - men skal nok se langt etter den!
Glad jeg sov søtt lenge før degEndelig trøtt, så skal prøve å sove.
God natt.
God morgenGod morgen alle sammen. Faktisk sovet ok i natt. Så ikke så trøtt som i går heldigvis! Men virkelig vanskelig å komme seg ut av sengen likevel.
Åh, ikke lyst på jobb. Bare lyst å ligge her. Er ikke like morro på jobb når jeg snart skal bort lenge, og jeg er der så kort at jeg nesten ikke rekker no.