Felles skravle 2015

God morgen alle sammen. Faktisk sovet ok i natt. Så ikke så trøtt som i går heldigvis! Men virkelig vanskelig å komme seg ut av sengen likevel.

Åh, ikke lyst på jobb. Bare lyst å ligge her. Er ikke like morro på jobb når jeg snart skal bort lenge, og jeg er der så kort at jeg nesten ikke rekker no.
God morgen til deg også.
Heldig du er som har sovet godt.
Her har mareritt og gutten holdt meg våken.
Kommer til å bli en lang dag på jobb

God morgen til deg også.
Heldig du er som har sovet godt.
Her har mareritt og gutten holdt meg våken.
Kommer til å bli en lang dag på jobb
God morgen:). Håper du får en ok dag på jobb:)
God morgen alle sammen. Faktisk sovet ok i natt. Så ikke så trøtt som i går heldigvis! Men virkelig vanskelig å komme seg ut av sengen likevel.

Åh, ikke lyst på jobb. Bare lyst å ligge her. Er ikke like morro på jobb når jeg snart skal bort lenge, og jeg er der så kort at jeg nesten ikke rekker no.
God morgen.. sovet ganske godt jeg også.. ligger i senga enda jeg :-) skjønner hva du mener med å være på jobb og føle det litt nytteløst siden man snart blir lenge borte...

Ja liksom ikke vits ā påbegynne no nytt og spennende. Jeg mister helt motivasjonen
Jepp, samme her.. har jo endel pasienter og grupper, men ellers går mest tiden til å avslutte og rydde opp i gammelt arbeid til vikaren som kommer

Hva står på agendaen i dag jenter ? Skal ned på trenings senteret snart :)
Her skal jeg gå ned til byen og spise lunsj med en venninne :-) og så er planen å lage hj.laget fiskegrateng og vaske litt klær..

Problemet er at det tar en stund å lære så får de inn en vikar vil h*n være ferdig opplært først når jeg kommer tilbake.
Oppgavene mine vil bli fordelt utover mine kollegaer.
Skjønner.. må ikke få dårlig samvittighet da! Det er ikke din skyld at kollegene dine får mer å gjøre, selv om det kan føles sånn

Har kasser vi ikke har pakket ute enda...

Flyttet sommeren 2012

Skjønner.. må ikke få dårlig samvittighet da! Det er ikke din skyld at kollegene dine får mer å gjøre, selv om det kan føles sånn
Jeg viste om dette før jeg ble gravid og sa i fra tidlig slik at de skulle ha en sjans.
Den dårlige samvittigheten når det kommer til permisjonen har jeg lagt på hyllen

Back
Topp