Og kjenner jeg meg selv godt nok, kommer jeg til å hamstre sjokoladeDet kan man da ikke begynne med før i februar,
Det er jo nå som julegodtet er til halv pris det er billig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og kjenner jeg meg selv godt nok, kommer jeg til å hamstre sjokoladeDet kan man da ikke begynne med før i februar,
Det er jo nå som julegodtet er til halv pris det er billig![]()
Enig i det! Uten rømme!Vil heller ha rømme og jordbær syltetøy på![]()
Er 50% sykemeldt. Har akkurat hatt 2 uker juleferie, og merker at det var slitsomt å komme tilbake til jobb i dag!Oi! I full jobb fortsatt?
Når skrev jeg jordbær da, men dersom det skal være mer spesifikt så aller helst mamma sitt hjemmelagde..Det er godt det å. Hvilket syltetøy dyns du er best?
. Jeg syns jordbær
![]()
Åh, nam! Nå fikk jeg også lyst på vafler!Vil heller ha rømme og jordbær syltetøy på![]()
Samme her, men mye lenger til permisjon/termin..Er 50% sykemeldt. Har akkurat hatt 2 uker juleferie, og merker at det var slitsomt å komme tilbake til jobb i dag!
Rørte jordbær slår vanlig jordbærsyltetøy når som helstNår skrev jeg jordbær da, men dersom det skal være mer spesifikt så aller helst mamma sitt hjemmelagde..
Jaaa! Hjemmelagd jordbærsylte! Rørt! Nam!Når skrev jeg jordbær da, men dersom det skal være mer spesifikt så aller helst mamma sitt hjemmelagde..
Var i butikken før i dag og guttene mine overtalte meg til å kjøpe masse.Og kjenner jeg meg selv godt nok, kommer jeg til å hamstre sjokolade![]()
Har vært i 50 % en stund, ble plutselig veldig tungt alt sammen. Viktig å lytte til kroppen og ikke presse seg noe nåSamme her, men mye lenger til permisjon/termin..
Han i magen krever veldig ofte sjokolade. Er jo pent nødt til å høre på ham, og!Var i butikken før i dag og guttene mine overtalte meg til å kjøpe masse.
Både Linus og han i magen![]()
Rørte jordbær slår vanlig jordbærsyltetøy når som helst![]()
Jaaa! Hjemmelagd jordbærsylte! Rørt! Nam!
Sorry, så ikke det, he heNår skrev jeg jordbær da, men dersom det skal være mer spesifikt så aller helst mamma sitt hjemmelagde..
Det er godt detRørte jordbær slår vanlig jordbærsyltetøy når som helst![]()
Var 100% fra uke 6-16 og 50% siden da.. uke 27 nå.. men begynner å bli ille... får se hva jeg og legen blir enige om på fredagHar vært i 50 % en stund, ble plutselig veldig tungt alt sammen. Viktig å lytte til kroppen og ikke presse seg noe nå![]()
Bare ikke fortell det til de andre barna.Han i magen krever veldig ofte sjokolade. Er jo pent nødt til å høre på ham, og!
Hva tenker du på da? At man skal multi quote?Husk på innleggene deres, var mye klaging i des, så vi får passe på at det ikke skjer i januar også for da forsvinner premiene
Det fikk jeg ikke med meg.Husk på innleggene deres, var mye klaging i des, så vi får passe på at det ikke skjer i januar også for da forsvinner premiene
OkIkke rørte, mamma kokte, men aldri smakt makent andre steder.
Fantastisk smak