Felles skravle 2015

Husk på innleggene deres, var mye klaging i des, så vi får passe på at det ikke skjer i januar også for da forsvinner premiene
Hva mener du? Har ikke skravlet på en stund, så har ikke fått med meg alt.

Husk på innleggene deres, var mye klaging i des, så vi får passe på at det ikke skjer i januar også for da forsvinner premiene
Kan du utdype? Angående ett ord osv?

Bare ikke fortell det til de andre barna.
Gutten lurte veldig på hvordan babyen i magen kan snakke til mamma, og hvordan han kan spise det :p
Hihi, han her er heldigvis enebarn enn så lenge, så da har jeg lov til å skjemme ham bort :P I alle fall når han er inne i magen ;)

Var 100% fra uke 6-16 og 50% siden da.. uke 27 nå.. men begynner å bli ille... får se hva jeg og legen blir enige om på fredag
Tenker du at du burde kutte enda mer ned? Håper du har en lege som hører på deg!

Tenker du at du burde kutte enda mer ned? Håper du har en lege som hører på deg!
Mulig.. klarer såvidt å gå idag og har jo et noe fysisk yrke.. men vil helst ikke gå mer ned.. vanskelig..

Legen hører på meg.. ville at jeg skulle gå ned sist, men jeg ville ikke

Mulig.. klarer såvidt å gå idag og har jo et noe fysisk yrke.. men vil helst ikke gå mer ned.. vanskelig..

Legen hører på meg.. ville at jeg skulle gå ned sist, men jeg ville ikke
Jeg skjønner deg veldig godt, jeg brukte lang tid på å "godta" at jeg ikke kunne jobbe fullt. Kanskje det kan være lurt å gå litt ned, sånn at du faktisk kan gjøre en god jobb de dagene du er der? Må jo være veldig vanskelig med fysisk yrke og gåvansker.

at man skreiv mange innlegg etter hverandre istedenfor å multiqoute,skrev innlegg med bare noen få ord osv..
Å det ja.
Det "God morgen" og "Sov godt" greiene..

Jeg skjønner deg veldig godt, jeg brukte lang tid på å "godta" at jeg ikke kunne jobbe fullt. Kanskje det kan være lurt å gå litt ned, sånn at du faktisk kan gjøre en god jobb de dagene du er der? Må jo være veldig vanskelig med fysisk yrke og gåvansker.
Joda.. veldig fysisk vil ikke si jeg går så mye.. sliter med å gå fra kontoret til behandlingsbenken og å sitte og behandle nakke f.eks.. fått veldig bra tilrettelegging da og har ikke tunge pasienter.. og gjør mye administrativt, men klarer ikke sitte over tid heller :-(

at man skreiv mange innlegg etter hverandre istedenfor å multiqoute,skrev innlegg med bare noen få ord osv..
Så det, men synes ikke at det er så mange som gjør det her.. leser jo et og et innlegg ofte, og svarer om det er noe aktuelt.. men greit å være obs ja..

ikke bare det nei.Gjaldt korte innlegg for å øke innleggstallene pga konkuranse.
Å at man skal multiqoute
Men multiquoting går vel bare an når man er på pc? Eller funker det på app'en også?

Det er jo greit nok det, men når man sitter konstant inne og skravler kan man sitte å svare på et innlegg, samtidig som andre gjør det samme, og så vil man svare på det neste siden det ikke er helt likt osv..
Joda men det handlet vel også om å svare litt mer utfyllende , ikke bare f.eks. så bra, så fint, fint for deg osv:)
Sier bare hva som ble sagt jeg, så får dere velge om dere vil ta det til dere eller ikke

Back
Topp