Skal funke på app også
Er veldig lett fra Adroid, litt mer komplisert fra Apple men det går visstnok
Siden jeg sitter på pc nå, multiquoter jeg dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal funke på app også
Er veldig lett fra Adroid, litt mer komplisert fra Apple men det går visstnok
Godt med sånne tips, kjedelig å vite i etterkant at man ikke har fulgt regleneJoda men det handlet vel også om å svare litt mer utfyllende , ikke bare f.eks. så bra, så fint, fint for deg osv
Sier bare hva som ble sagt jeg, så får dere velge om dere vil ta det til dere eller ikke
Det er nettop det, i desember ga de ganske klar beskjed omreglene , da er det greit å følge de reglene så man slipper mer styr.Godt med sånne tips, kjedelig å vite i etterkant at man ikke har fulgt reglene![]()
Men vi trenger ikke multiquote når det er flere samtaler.ikke bare det nei.Gjaldt korte innlegg for å øke innleggstallene pga konkuranse.
Å at man skal multiqoute
Joda, det er fint du sier ifraJoda men det handlet vel også om å svare litt mer utfyllende , ikke bare f.eks. så bra, så fint, fint for deg osv
Sier bare hva som ble sagt jeg, så får dere velge om dere vil ta det til dere eller ikke
Nei, ikke på lange innlegg, det husker jegMen vi trenger ikke multiquote når det er flere samtaler.
Vi skal derimot det på god natt, god morgen, vafler er godt, og syltetøy er best, liksom. Men ikke når vi har lange innlegg i ulike samtaler i samme tråd. Sa Tamara.
Var det ikke noe at man måtte trykke på "mer" og så multiquote eller noe sånt på iphone? Har android selv..Siden jeg sitter på pc nå, multiquoter jeg dereMen er det noen som vet sånn nøyaktig hvordan man gjør det fra iPhone?
Da får jeg lete litt i FAQ eller hvor nå enn jeg må se. Har prøvd en del ganger fra app, men har ikke fått det til ennå.Akkurat iphone vet jeg ikke helt, men jeg tror det var en del innlegg her inne som omhandlet det,så om du søker så finner du det sikkert
Kan søke det opp for det jeg, siden jeg er på pc.Da får jeg lete litt i FAQ eller hvor nå enn jeg må se. Har prøvd en del ganger fra app, men har ikke fått det til ennå.
Men alltid godt med påminnelser, for noen ganger skriver vi jo korte innlegg også. Bare av og til da jeg skravler en del langt også jeg. Og mange av oss er sånn. Men selv vi har jo noen korte.Nei, ikke på lange innlegg, det husker jeg
Var det ikke noe at man måtte trykke på "mer" og så multiquote eller noe sånt på iphone? Har android selv..
Fikk det til!Kan søke det opp for det jeg, siden jeg er på pc.
Det var vel egentlig ikke så mye god morgen forrige mnd heller, mer så bra, deter fint osv. Det er jo ikke noe bedreMen alltid godt med påminnelser, for noen ganger skriver vi jo korte innlegg også. Bare av og til da jeg skravler en del langt også jeg. Og mange av oss er sånn. Men selv vi har jo noen korte.
Jeg tror dog det blir mindre sånn "god morgen til femti stykker" når det ikke er topp 10. 2000 klarer man jo med helt vanlig skravling
Så flott da.. godt med god hukommelse fra tidligere innlegg/diskusjoner ;-)Fikk det til!
Takk for tips, lizzed!
Det var det absolutt. Og jeg hadde sterke meninger, for slik det først ble lansert før det ble moderert til sunn fornuft og lange innlegg ok etc ble en kraftig innstramming presenteret som en påminnelse. Om de hadde strammet inn skulle jeg ikke reagert like sterkt, men det ble en annen diskusjon.jeg husker ikke alt heller av hva som kom frem, det var en heftig diskusjon![]()
Går bra for meg, jeg har allerede forspist meg på jule-MNamnam måtte bare friste dere litt![]()