Sånn når jeg tenker etter, så har vi faktisk ikke vaffeljern... Med tanke på hvor godt jeg syntes vafler er, tror jeg egentlig at kroppen min takker meg litt for manglende tilgang på vafler.Namnam måtte bare friste dere litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn når jeg tenker etter, så har vi faktisk ikke vaffeljern... Med tanke på hvor godt jeg syntes vafler er, tror jeg egentlig at kroppen min takker meg litt for manglende tilgang på vafler.Namnam måtte bare friste dere litt![]()
Går bra for meg, jeg har allerede forspist meg på jule-M
Hehe.. så bra da! Jeg skal i alle fall nyte det :-DSånn når jeg tenker etter, så har vi faktisk ikke vaffeljern... Med tanke på hvor godt jeg syntes vafler er, tror jeg egentlig at kroppen min takker meg litt for manglende tilgang på vafler.
Vi har dobbelt jern, som steker to plater om gangen.Sånn når jeg tenker etter, så har vi faktisk ikke vaffeljern... Med tanke på hvor godt jeg syntes vafler er, tror jeg egentlig at kroppen min takker meg litt for manglende tilgang på vafler.
NamNamnam måtte bare friste dere litt![]()
Det har jeg åVi har dobbelt jern, som steker to plater om gangen.
Har et dobbelt og et enkelt vi, tenk deg til hvor fort deg går herVi har dobbelt jern, som steker to plater om gangen.
Det vil jeg også ha når jeg får meg en liten skokk med ungerVi har dobbelt jern, som steker to plater om gangen.
Sov godt
Off! Slappe av litt i alle fall! God bedring!
Oj, det var 3timer deilig søvnUff da. Håper du får sovet og blir bedre
![]()
Har et dobbelt og et enkelt vi, tenk deg til hvor fort deg går her![]()
Vi ga bort det enkle.Det vil jeg også ha når jeg får meg en liten skokk med ungerEnn så lenge får vi klare oss med panafler
![]()
Åh, vafler <3Namnam måtte bare friste dere litt![]()
Oi! Så deilig da! Håper du får sove til natta også!!Oj, det var 3timer deilig søvn![]()
Klikk på innlegget ---> more ---> multiquoteMen multiquoting går vel bare an når man er på pc? Eller funker det på app'en også?
God nattOk, er 18 unna dagsmålet mitt, men nå orker jeg ikke være oppe mer.
Går i dusjen og så legger meg.
Så får vi se om jeg sniker litt fra sengen etter dusjen
Gidder ikke stå opp - ligger her bare litt før jeg prøver å sove igjenOi! Så deilig da! Håper du får sove til natta også!!
Sov godt.Ok, er 18 unna dagsmålet mitt, men nå orker jeg ikke være oppe mer.
Sov godt da! Synes du har gjort en god innsats jeg.. uten å "jukse" på noe som helst vis! Hørtes deilig ut med en dusj!Ok, er 18 unna dagsmålet mitt, men nå orker jeg ikke være oppe mer.
Så deiligOj, det var 3timer deilig søvn![]()
Kos degOk, er 18 unna dagsmålet mitt, men nå orker jeg ikke være oppe mer.
Våknet av syk halsbrannSå deilig. Formen bedre nå?
Er du tilbake på dagsoving nå?Gidder ikke stå opp - ligger her bare litt før jeg prøver å sove igjen![]()