• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Ikke cromecast samtidig som tv nei,men cromecast for å se ting fra telefon eller ipad eller pc over på tv.

Vet hva Crome cast er, men det eneste jeg ser av nett-tv er NetFlix, og det ser jeg via PS3'en, den kan jeg uansett ikke bruke samtidig som jeg ser på TV
Vi har kun dvd-spiller, så har vært avhengig av å koble pc'en til. Sikkert ikke nødvendig når du allerede har netflix tilkoblet.

Har du andre tegn på svangerskapsforgiftning?
Nei, tror ikke det.. dvs blodtrykket mitt var bra for 3 uker siden.. til legen på fredag, så leverer urinprøve da..

Hmm.. må prøve å huske å spørre legen..
Dager jeg har vondt pleier jeg også å ha med sure oppstøt.
Tenker litt at det kan være en sammenheng der.

Mannen ønsket seg hjemmelaget grove baguetter på jobb i morgen, nå er de ferdige, himmelsk gode:)❤️

Nei, tror ikke det.. dvs blodtrykket mitt var bra for 3 uker siden.. til legen på fredag, så leverer urinprøve da..
Høres lurt ut! Ikke greit å gå rundt med svangerskapsforgiftning!

Nå som det er konkurranse igjen, noen med skravlemål i dag?
Jeg har 13.700 eller mer.
Minst 34 innlegg til..
Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har denne mnd, så får vel sjekke opp i det. Kunne egentlig tenke meg å skravle litt mer nå som jeg går ut i permisjon snart :)

Mannen ønsket seg hjemmelaget grove baguetter på jobb i morgen, nå er de ferdige, himmelsk gode:)❤️
Namnam.. her har jeg bestemt meg for å lage vafler kl 20 :-D søtsugen etter jul.. jaja.. shit au!

Og legen umiddelbart dersom du får mye vann i beina, synsforstyrrelser og evt kombinert med hodepine. Hos legen selvsagt urinprøve og blodtrykk.

Og legen umiddelbart dersom du får mye vann i beina, synsforstyrrelser og evt kombinert med hodepine. Hos legen selvsagt urinprøve og blodtrykk.
Det skal jeg huske på ja.. sånt no tror jeg at jeg ville tatt alvorlig uansett... kan det utvikle seg veldig brått altså? Alt var som sagt bra for 3 uker siden...

Namnam.. her har jeg bestemt meg for å lage vafler kl 20 :-D søtsugen etter jul.. jaja.. shit au!
Jeg skulle egentlig slutte med å spise godteri og søtsaker nå som julen var over. Plutselig var en hel sjokoladerackert fortært :P

Back
Topp