Ikke alle steder man får det an den grunn altså, men jeg har en veldig ryddig arbeidsgiver, og kollegaer som ikke ville godtatt annet en det vi har krav påÅ ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alle steder man får det an den grunn altså, men jeg har en veldig ryddig arbeidsgiver, og kollegaer som ikke ville godtatt annet en det vi har krav påÅ ja.
Jeg er fysioterapeutJeg er sykepleier og begynner i hjemmesykepleien
Hva med deg?
Jeg er innkjøpsrådgiver innen offentlige anskaffelser.Vi skal fortsette på waking dead, selvom jeg syns det er skummelt.
Er sykepleier og begynner i hjemmesykepleien
Hva jobber du med?
Kan du komme på besøk til meg er du snillJeg er fysioterapeut![]()
Hihihi.. joda ;-)Kan du komme på besøk til meg er du snill![]()
Det aner jeg ikke hva er...?Hurra, vi har fått Chromecast, så da kan vi se på tv samtidig som jeg skravler
God kveld alle sammen!
Nei, og det er veldig braIkke alle steder man får det an den grunn altså, men jeg har en veldig ryddig arbeidsgiver, og kollegaer som ikke ville godtatt annet en det vi har krav på
Har vurdert å kjøpe den, men er ikke sikker på hva jeg skal bruke den til..Hurra, vi har fått Chromecast, så da kan vi se på tv samtidig som jeg skravler
God kveld alle sammen!
En dings du kobler inn i tv'en, så kan du se på nettflix og annet nett-tv uten å koble til pc'en. Og surfe i andre faner samtidigDet aner jeg ikke hva er...?
SpennendeJeg er fysioterapeut![]()
SpennendeJeg er innkjøpsrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Har en del av det, ja.Andre som har opplevd å ha vondt øverst på magen..? ved mellomgulvet liksom..? Slitsomt :-(
Du slipper å koble pc'en til tv hver gang du skal se netflix eller annet nett-tvHar vurdert å kjøpe den, men er ikke sikker på hva jeg skal bruke den til..
Har du andre tegn på svangerskapsforgiftning?Andre som har opplevd å ha vondt øverst på magen..? ved mellomgulvet liksom..? Slitsomt :-(
God kveldHurra, vi har fått Chromecast, så da kan vi se på tv samtidig som jeg skravler
God kveld alle sammen!
Det tv fra netflix, tvoveralt, nrk.No og sånn, for dem av oss som ikke har smart tv.Har vurdert å kjøpe den, men er ikke sikker på hva jeg skal bruke den til..
Aha :-D merker at jeg har lite teknisk innsikt i såntEn dings du kobler inn i tv'en, så kan du se på nettflix og annet nett-tv uten å koble til pc'en. Og surfe i andre faner samtidigHelt genialt!
Du slipper å koble pc'en til tv hver gang du skal se netflix eller annet nett-tvBlir nesten som en smart-tv, selv om du ikke har helt ny tv.
Vet hva Crome cast er, men det eneste jeg ser av nett-tv er NetFlix, og det ser jeg via PS3'en, den kan jeg uansett ikke bruke samtidig som jeg ser på TVDet tv fra netflix, tvoveralt, nrk.No og sånn, for dem av oss som ikke har smart tv.
Spennende. Privat eller kommune?
Spennende![]()