Felles skravle 2015

Det skal jeg huske på ja.. sånt no tror jeg at jeg ville tatt alvorlig uansett... kan det utvikle seg veldig brått altså? Alt var som sagt bra for 3 uker siden...
Tre uker er lenge.

Hvor langt på vei er du?

Jeg skulle egentlig slutte med å spise godteri og søtsaker nå som julen var over. Plutselig var en hel sjokoladerackert fortært :P
Haha.. sånn kan det gå.. :-P får sjerpe meg litt og litt.. kan vel ikke bare kutte tvert (assosiasjon til de som skal slutte å røyke..)

Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har denne mnd, så får vel sjekke opp i det. Kunne egentlig tenke meg å skravle litt mer nå som jeg går ut i permisjon snart :)

Finner deg ikke på listen så da har du under 44 innlegg denne måneden.
Tallet 13.700 er selvfølgelig ikke innlegg denne måneden, men mitt totale antall innlegg.
Når er det du går ut i permisjon?

27 uker imorra
Om du ikke har ødem så er det vel ikke så stor sjangs for at det har skjedd brått, men akkurat det kan komme bokstavelig talt over natta. Da har nok dog blodtrykket vært høyt ei stund før da, men våkne intetanende med to tømmerstokker til bein har skjedd med folk jeg kjenner...

Om du ikke har ødem så er det vel ikke så stor sjangs for at det har skjedd brått, men akkurat det kan komme bokstavelig talt over natta. Da har nok dog blodtrykket vært høyt ei stund før da, men våkne intetanende med to tømmerstokker til bein har skjedd med folk jeg kjenner...
Ikke mye i alle fall.. litt hoven i beina på kveldstid, men ikke stiv av hevelse liksom.. jeg skal være obs om no sånt skjer..

Finner deg ikke på listen så da har du under 44 innlegg denne måneden.
Tallet 13.700 er selvfølgelig ikke innlegg denne måneden, men mitt totale antall innlegg.
Når er det du går ut i permisjon?
Sjekket jeg også, så jeg har nok ikke skravlet nok ennå. Dette er min siste uke på jobb, hvis jeg orker å stå ut uken, vel og merke :)

Back
Topp