Lillefrø15
Forumet er livet
Prøver bare å skravle masse, så sjansen er der for å få 2000Nå som det er konkurranse igjen, noen med skravlemål i dag?
Jeg har 13.700 eller mer.
Minst 34 innlegg til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver bare å skravle masse, så sjansen er der for å få 2000Nå som det er konkurranse igjen, noen med skravlemål i dag?
Jeg har 13.700 eller mer.
Minst 34 innlegg til..
Tre uker er lenge.Det skal jeg huske på ja.. sånt no tror jeg at jeg ville tatt alvorlig uansett... kan det utvikle seg veldig brått altså? Alt var som sagt bra for 3 uker siden...
Haha.. sånn kan det gå..Jeg skulle egentlig slutte med å spise godteri og søtsaker nå som julen var over. Plutselig var en hel sjokoladerackert fortært![]()
27 uker imorraTre uker er lenge.
Hvor langt på vei er du?
Det var det ogsåDet hørtes skikkelig godt ut!
Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har denne mnd, så får vel sjekke opp i det. Kunne egentlig tenke meg å skravle litt mer nå som jeg går ut i permisjon snart![]()
Så braDet var det også. Fikk kitchenaid i julegave, så jeg må bare bake da
. Deigen blir syk bra
![]()
TakkSå flink du er.
Gjærbakst er noe jeg ikke er flink til
Om du ikke har ødem så er det vel ikke så stor sjangs for at det har skjedd brått, men akkurat det kan komme bokstavelig talt over natta. Da har nok dog blodtrykket vært høyt ei stund før da, men våkne intetanende med to tømmerstokker til bein har skjedd med folk jeg kjenner...27 uker imorra
Å vafflerNamnam.. her har jeg bestemt meg for å lage vafler kl 20 :-D søtsugen etter jul.. jaja.. shit au!
Det kan man da ikke begynne med før i februar,Jeg skulle egentlig slutte med å spise godteri og søtsaker nå som julen var over. Plutselig var en hel sjokoladerackert fortært![]()
Ja, jeg har funnet ut det nåSå brakjøkkenmaskin er et must altså ;-)
Vil heller ha rømme og jordbær syltetøy påÅ vaffler. Det er godt
. Spesielt med brunost
![]()
Ikke mye i alle fall.. litt hoven i beina på kveldstid, men ikke stiv av hevelse liksom.. jeg skal være obs om no sånt skjer..Om du ikke har ødem så er det vel ikke så stor sjangs for at det har skjedd brått, men akkurat det kan komme bokstavelig talt over natta. Da har nok dog blodtrykket vært høyt ei stund før da, men våkne intetanende med to tømmerstokker til bein har skjedd med folk jeg kjenner...
Det er godt det åVil heller ha rømme og jordbær syltetøy på![]()
Sjekket jeg også, så jeg har nok ikke skravlet nok ennå. Dette er min siste uke på jobb, hvis jeg orker å stå ut uken, vel og merkeFinner deg ikke på listen så da har du under 44 innlegg denne måneden.
Tallet 13.700 er selvfølgelig ikke innlegg denne måneden, men mitt totale antall innlegg.
Når er det du går ut i permisjon?
Spiser ikke brunost, så blir nok med syltetøy.. obs.. 3 min over.. nå begynner jegÅ vaffler. Det er godt
. Spesielt med brunost
![]()
Veldig godt poeng!Det kan man da ikke begynne med før i februar,
Det er jo nå som julegodtet er til halv pris det er billig![]()
Oi! I full jobb fortsatt?Sjekket jeg også, så jeg har nok ikke skravlet nok ennå. Dette er min siste uke på jobb, hvis jeg orker å stå ut uken, vel og merke![]()
OkiSpiser ikke brunost, så blir nok med syltetøy.. obs.. 3 min over.. nå begynner jeg