Lillefrø15
Forumet er livet
Vi ogsåBlir kalkun med tilbehørhva skal dere ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ogsåBlir kalkun med tilbehørhva skal dere ha?
Vil jeg tro den blir. Bare halsen blir bedre til i morgen. Er grumsete i halsen og fryser.. Tidligere i dag trodde jeg at jeg skulle koke over.. håper det blir bedre i morgenVi også. Blir medisterkaker/pølser også
. Håper dere får en fin feiring
![]()
Hva slags kommode?Joda.. fått bestilt kommode i alle fall..ellers mye vondt.. enn du?
Uff da, god bedringVarm... små forkjølet tror jeg. Og vondt i kroppen, mest i korsrygg og nakke..
Enn du?
TakkUff da, god bedring![]()
Til babyen.. http://www.remmen-mobel.no/produkter/kommoder/tabita-kommode/ Den med 5 skufferHva slags kommode?
Har kost oss med besøkvi![]()
Så fin den var. Så deilig når de kommer ferdig montertTil babyen.. http://www.remmen-mobel.no/produkter/kommoder/tabita-kommode/ Den med 5 skuffer![]()
Takk, jeg forelsket meg heltSå fin den var. Så deilig når de kommer ferdig montert
Takk, jeg forelsket meg heltSå på nett først, men denne hadde de ikke der.. men så den i butikken, og da ga jeg blaffen i om den var litt dyrere.. ;-) brukte penger vi fikk av besteforeldrene mine til jul
![]()

Jepp.. var på fagmøbler, og så på den også.. men passet ikke helt med stilen (dvs fargen på knottene).. fikk 10% på den vi kjøpte så ble vel samme pris som det dere betalteVis vedlegget 96610
Vi kjøpte denne i beg av desemberog ferdig montert. Så nå den var satt ned fra 3700 tiø 3300. Typisk
men trengte jo den da så
Her passet den helt innJepp.. var på fagmøbler, og så på den også.. men passet ikke helt med stilen (dvs fargen på knottene).. fikk 10% på den vi kjøpte så ble vel samme pris som det dere betalte
Greit å matche stilen man har fra før ;-)Her passet den helt innheldigvis
Andre enn meg som har startet å plukke bort julepynten?
Blir jo så mye fortere sliten nå. Så går å pussler og smårydder sånn innimellomGreit å matche stilen man har fra før ;-)
Julepynten kommer jeg nok til å plukke bort snart ja.. skal bort imorra og i helga, så jula er jo nesten over her hjemme..
Jeg også.. holder fortsatt på med utpakking etter at vi kom hjem igår.. tar litt om gangen..Blir jo så mye fortere sliten nå. Så går å pussler og smårydder sånn innimellom![]()
Litt om gangen høres lurt utJeg også.. holder fortsatt på med utpakking etter at vi kom hjem igår.. tar litt om gangen..
Uff daVil jeg tro den blir. Bare halsen blir bedre til i morgen. Er grumsete i halsen og fryser.. Tidligere i dag trodde jeg at jeg skulle koke over.. håper det blir bedre i morgenog at det ikke er influensa som gjør det
![]()
Håper jeg også. Kos dere i morgenUff da. Håper ikke du blir syk
![]()
Takk det sammeHåper jeg også. Kos dere i morgen
Jeg hadde planlagt å ta den til helga, men så er svigermor her, så da blir det en eller annen gang i løpet av januar likevel da. Vi innleder 7-8 uker med relevant fare for overtid for en av oss til leggetid fem dager i uka, og da er det ikke så fristende å bruke helga på å ta ned jula, men sånn blir det.Plukker ikke bort julepynter her ennå nei