Felles skravle 2015

Vi også:). Blir medisterkaker/pølser også :D. Håper dere får en fin feiring:)
Vil jeg tro den blir. Bare halsen blir bedre til i morgen. Er grumsete i halsen og fryser.. Tidligere i dag trodde jeg at jeg skulle koke over.. håper det blir bedre i morgen :) og at det ikke er influensa som gjør det ;)

Så fin den var. Så deilig når de kommer ferdig montert
Takk, jeg forelsket meg helt :-) Så på nett først, men denne hadde de ikke der.. men så den i butikken, og da ga jeg blaffen i om den var litt dyrere.. ;-) brukte penger vi fikk av besteforeldrene mine til jul :-)

Takk, jeg forelsket meg helt :-) Så på nett først, men denne hadde de ikke der.. men så den i butikken, og da ga jeg blaffen i om den var litt dyrere.. ;-) brukte penger vi fikk av besteforeldrene mine til jul :-)

ImageUploadedByBV Forum1419968802.514413.jpg
Vi kjøpte denne i beg av desember:) og ferdig montert. Så nå den var satt ned fra 3700 tiø 3300. Typisk:p men trengte jo den da så

Vis vedlegget 96610
Vi kjøpte denne i beg av desember:) og ferdig montert. Så nå den var satt ned fra 3700 tiø 3300. Typisk:p men trengte jo den da så
Jepp.. var på fagmøbler, og så på den også.. men passet ikke helt med stilen (dvs fargen på knottene).. fikk 10% på den vi kjøpte så ble vel samme pris som det dere betalte

Her passet den helt inn:) heldigvis

Andre enn meg som har startet å plukke bort julepynten?
Greit å matche stilen man har fra før ;-)

Julepynten kommer jeg nok til å plukke bort snart ja.. skal bort imorra og i helga, så jula er jo nesten over her hjemme..

Vil jeg tro den blir. Bare halsen blir bedre til i morgen. Er grumsete i halsen og fryser.. Tidligere i dag trodde jeg at jeg skulle koke over.. håper det blir bedre i morgen :) og at det ikke er influensa som gjør det ;)
Uff da:(. Håper ikke du blir syk❤️❤️

Plukker ikke bort julepynter her ennå nei
Jeg hadde planlagt å ta den til helga, men så er svigermor her, så da blir det en eller annen gang i løpet av januar likevel da. Vi innleder 7-8 uker med relevant fare for overtid for en av oss til leggetid fem dager i uka, og da er det ikke så fristende å bruke helga på å ta ned jula, men sånn blir det.

Back
Topp