Det har det, tror de fleste er veldig opptatt med å forberede julen.Har jo vært veldig stille den siste tiden, så..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har det, tror de fleste er veldig opptatt med å forberede julen.Har jo vært veldig stille den siste tiden, så..
Det tror jeg også..Det har det, tror de fleste er veldig opptatt med å forberede julen.
Skal holde deg med selskap jegEr det ikke bare jeg og lilleblomst som har skravla litt da..? Kanskje det var litt mer i morges.. jeg sitter på i bil, så er nok av tid..![]()
Julegodt!Mat og husholdningsartikler for de neste 2 ukene.
Det vil si, masse julegodt![]()
Det tror jeg også..og det er jo bra
![]()
Folk har nok tatt juleferieHar jo vært veldig stille den siste tiden, så..
Koselig det.. må bare holde mannen med selskap litt innimellomSkal holde deg med selskap jeg![]()
Kjenner til problemet.. nå skal jeg bare være gjest resten av jula, så er heldig!Jeg må egentlig opp og sette i gang selv, men er ikke like lett
Har en liten frøken i arm som jeg har store vansker å reise meg fraKjenner til problemet.. nå skal jeg bare være gjest resten av jula, så er heldig!
Du holder deg fint på topp 10 ser jegFolk har nok tatt juleferie![]()
Du holder deg fint på topp 10 ser jegFolk har nok tatt juleferie![]()
Min sto opp nåKoselig det.. må bare holde mannen med selskap litt innimellom![]()
KosetidHar en liten frøken i arm som jeg har store vansker å reise meg fra![]()
NåååhHar en liten frøken i arm som jeg har store vansker å reise meg fra![]()
Vogn hadde vært fin nyttårsgaveDu holder deg fint på topp 10 ser jegflott ;-)
Kosetid![]()
Nåååhså koselig
![]()
Min ble vekt kvart på 7Vogn hadde vært fin nyttårsgavemotivasjon!
Har dere skilpadde?Og der ble jeg forlatt til fordel for en skilpadde...
Nei, se å komme seg i gang før hun kommer tilbake, har utsatt det i 45 minutter allerede
Hvordan klarer du det når det er så stille her???Vogn hadde vært fin nyttårsgavemotivasjon!
Jeg eier ikke vinnerlykkeMin ble vekt kvart på 7Får håpe du vinner noe! Jeg har aldri flaks på sånt, men mirakler skjer.. mye fint på topp 100 også