God morgen.. vært på veien i litt over en time nå.. dusja, spiste, gikk tur med bikkja og pakket i bilen - og nå er det vel ca 10 t i bil.. bekkenet mitt liker ikke.. ha en fin dag!God morgen
Planer for dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.. vært på veien i litt over en time nå.. dusja, spiste, gikk tur med bikkja og pakket i bilen - og nå er det vel ca 10 t i bil.. bekkenet mitt liker ikke.. ha en fin dag!God morgen
Planer for dagen?
God morgen ☺
God morgonHåpar alle får ein flott dag. Er berre innom - skal snu meg og sova meir
![]()
God morgen
God morgen
Planer for dagen?
God morgenGod morgen![]()
Oj, 10t i bil. Kjedelig:/God morgen.. vært på veien i litt over en time nå.. dusja, spiste, gikk tur med bikkja og pakket i bilen - og nå er det vel ca 10 t i bil.. bekkenet mitt liker ikke.. ha en fin dag!
Håper du fikk soveGod morgonHåpar alle får ein flott dag. Er berre innom - skal snu meg og sova meir
![]()
Ja.. blir no sånt.. må stoppe litt her og der, så går nok bra..Oj, 10t i bil. Kjedelig:/
Håper det går greit for deg å sitte så lengeJa.. blir no sånt.. må stoppe litt her og der, så går nok bra..Er jo litt vandt til lange kjøreturer..
Sitter/ligger ;-) med pute i ryggenHåper det går greit for deg å sitte så lenge![]()
Det hjelper påSitter/ligger ;-) med pute i ryggen![]()
Er ikke så stor enda at jeg merker det.. mer bekkenet som protesterer her.. men går foreløpig greit.. hadde en pitstopp hos noen venner og leverte julegaver og drakk litt kaffe/teDet hjelper påsitting er ikje no behagelig lenger!
føler pupper og ribbebein graver seg ned i magen:/
Pauser hjelper godt på jaEr ikke så stor enda at jeg merker det.. mer bekkenet som protesterer her.. men går foreløpig greit.. hadde en pitstopp hos noen venner og leverte julegaver og drakk litt kaffe/te
Hehe.. tyder bare på at det nærmer segPauser hjelper godt på ja
Magen har de siste ukene plutselig vokst masse. Føler meg som en hval![]()
Sokker ja! Uff en kampHehe.. tyder bare på at det nærmer segmagen min kan ha denne str helt opp til fødsel.. kjenner at den hemmer meg mer og mer.. ta på sko og sokker eller bøye seg f.eks..
Hihi.. det som før var en selvfølge, er liksom ikke det lengre..!Sokker ja! Uff en kamphehe
Ja, hvedagsutfordringerHihi.. det som før var en selvfølge, er liksom ikke det lengre..!
Hva skal du handle?Jøsses så mye liv det er her i dag
Så koselig.
Sitter og slapper av nå før jeg skal ut og handle alt vi trenger til jul.
Tror jeg har verdens lengste handleliste.
Kommer til å være utslitt lenge før jeg er ferdig.
Tror rydding og vasking utsettes til i morgen
Er det ikke bare jeg og lilleblomst som har skravla litt da..? Kanskje det var litt mer i morges.. jeg sitter på i bil, så er nok av tid..Jøsses så mye liv det er her i dag
Så koselig.
Sitter og slapper av nå før jeg skal ut og handle alt vi trenger til jul.
Tror jeg har verdens lengste handleliste.
Kommer til å være utslitt lenge før jeg er ferdig.
Tror rydding og vasking utsettes til i morgen
Mat og husholdningsartikler for de neste 2 ukene.Hva skal du handle?![]()
Kan godt hende, så bare at det var skravlet noen sider i morgen timeneEr det ikke bare jeg og lilleblomst som har skravla litt da..? Kanskje det var litt mer i morges.. jeg sitter på i bil, så er nok av tid..![]()
Har jo vært veldig stille den siste tiden, så..Kan godt hende, så bare at det var skravlet noen sider i morgen timene