Hehe.. lykke til!Og der ble jeg forlatt til fordel for en skilpadde...
Nei, se å komme seg i gang før hun kommer tilbake, har utsatt det i 45 minutter allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. lykke til!Og der ble jeg forlatt til fordel for en skilpadde...
Nei, se å komme seg i gang før hun kommer tilbake, har utsatt det i 45 minutter allerede
To terminforum, og innom litt overalt av andre igrunnHvordan klarer du det når det er så stille her???
Får håpe på nyttårsmirakel :-D jeg heier på deg! Fint om en av "oss" hadde vunnet nå!Jeg eier ikke vinnerlykke![]()
TakkFår håpe på nyttårsmirakel :-D jeg heier på deg! Fint om en av "oss" hadde vunnet nå!
Ja, det synes jeg!Takkhihi. En gang må jeg vel ha litt flaks?
![]()
Krysser fingrene for detJa, det synes jeg!
Så søtt! Den så deilig utIkke en ordentlig en.
En kjempe stor kose/pute skilpadde fra Ikea som ligger på gulvet.
Ungene elsker den
Vis vedlegget 95134
Mellom dombås og otta.. langt igjen.. skal vel stoppe og spise et sted etterhvert ogsåKrysser fingrene for det
Hvor langt på turen er du kommet nå?
Har en i marihøne form også fordi de kranglet om denneNååååh
Søte både skilpadden og passasjeren <3
Jeg er alltid drittlei når vi kommer til ottaMellom dombås og otta.. langt igjen.. skal vel stoppe og spise et sted etterhvert ogsåtar det rolig!
Ååh. Marihøne! Slik må jeg og ha om de selger de ennåHar en i marihøne form også fordi de kranglet om denne
Kjedeligste strekket er otta til lillehammer synes jeg.. gubrandsdalen med alle sine 50soner :-/Jeg er alltid drittlei når vi kommer til otta![]()
Vi er heldigvis fremme vi når vi kommer oss til ottaKjedeligste strekket er otta til lillehammer synes jeg.. gubrandsdalen med alle sine 50soner :-/
Hehehe.. sånn ja.. vi har jo akkurat begynt vi da..!Vi er heldigvis fremme vi når vi kommer oss til otta![]()
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50139170/Ååh. Marihøne! Slik må jeg og ha om de selger de ennå![]()
Uff ja, føler med deg!Hehehe.. sånn ja.. vi har jo akkurat begynt vi da..!
Har de den ikke inne alltid?http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50139170/
Og så må du ha den til å være inne som koster kr 100,-
Har de den ikke inne alltid?