Nå blir det pizza med pepperoni og salami på Hafjell :-D namnamUff ja, føler med deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir det pizza med pepperoni og salami på Hafjell :-D namnamUff ja, føler med deg!
Åh, pepperoni <3Nå blir det pizza med pepperoni og salami på Hafjell :-D namnam
Ja, MÅ haÅh, pepperoni <3
Yay så bra !Helt ferdig med julegavene!! Hurra![]()
Var på tideYay så bra !![]()
Off :-( mannen må hjelpe deg fremover!Hjemme etter handlingen nå.
Mannen har foret ungene med kake istedenfor middag, og jeg er utslitt.
Jeg skal ALDRI, ALDRI noen gang igjen arrangere jul hjemme når jeg er gravid og har bekkenløsning
Off :-( mannen må hjelpe deg fremover!
Ble vel fornøyd med kake de? Hadde jeg blittHjemme etter handlingen nå.
Mannen har foret ungene med kake istedenfor middag, og jeg er utslitt.
Jeg skal ALDRI, ALDRI noen gang igjen arrangere jul hjemme når jeg er gravid og har bekkenløsning
Hva skal du bake?Uff kommer ikke opp av sofaen ! Den var så god ! Men må opp å sette deig
Hadde noen kakerester stående i kjøleskapet som måtte bort før jeg kom hjem for å få plass til alle varene.Ble vel fornøyd med kake de? Hadde jeg blitthehe
Hvilken kake var det? Fikk lyst på sjokladekake jeg nåHadde noen kakerester stående i kjøleskapet som måtte bort før jeg kom hjem for å få plass til alle varene.
Er det nå jeg ikke skal si at det faktisk var sjokoladekakeHvilken kake var det? Fikk lyst på sjokladekake jeg nå![]()
Åååh, nam! Nå ble jeg misunnelig på demEr det nå jeg ikke skal si at det faktisk var sjokoladekake![]()
Skjønner.. Håper du får en bra jul videre!Dersom han hadde vært med på denne handlen, så måtte barna også barna ha vært meg, og jeg tror det hadde vært verre.
Og dersom han hadde dratt, måtte jeg ha dratt etterpå for å kjøpe det han hadde glemt.
Han er veldig flink til å hjelpe til med resten
PizzaHva skal du bake?
Flink du erPizzaog mulig det blir et par brød