God plan tror jeg!Det kan du si.
Etter at min mann minnet meg på at jeg skal på gaveshopping og han selv også må ut en tur, så har jeg revidert dette til å være plan for det meste av uka, tror jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God plan tror jeg!Det kan du si.
Etter at min mann minnet meg på at jeg skal på gaveshopping og han selv også må ut en tur, så har jeg revidert dette til å være plan for det meste av uka, tror jeg...
Men dere kan gjerne bestille meg oppdatere innimellom....God plan tror jeg!
TakkGod morgen! Lykke til hjå legentenkte å lage lussekatter idag eg og...nam
![]()
Når har du termin?Takksøkte om svangerskaps penger fra 1/1. Blir nok ikke baking alikevel
![]()

Hmm... ikke enkelt.. har du lyst på noe som helst (som du kan spise) ?Orker ikke å lage middag, har ikke lyst på middag, har hvertfall ikke lyst på bestilt-på-døren mat.
Hva i svarte skal vi spise i kveld![]()
Har hatt veldig mye halsbrann i dag, og det gjør at jeg mister matlystenHmm... ikke enkelt.. har du lyst på noe som helst (som du kan spise) ?
Is?Orker ikke å lage middag, har ikke lyst på middag, har hvertfall ikke lyst på bestilt-på-døren mat.
Hva i svarte skal vi spise i kveld![]()
Uff, jeg har faktisk ok i dag. Føler med degHar hatt veldig mye halsbrann i dag, og det gjør at jeg mister matlysten
Du vet, vi pleier å ha ordentlig mat mannen og jeg etter at barna er i seng....Is?hihi
Var bare en spøkDu vet, vi pleier å ha ordentlig mat mannen og jeg etter at barna er i seng....
Ser ut som om det kanskje blir toast med serranoskinke og mosarello.
Vet aldri med deg når det kommer til isVar bare en spøk
Det hørtes godt ut![]()
Vet aldri med deg når det kommer til is
Fant forresten det appelsin og sjokolade isen dere snakker om før i dag, men dessverre hadde jeg ikke hatt mulighet til å få den puttet i fryser dersom jeg hadde kjøpt den..
Men den såg god ut ja?Vet aldri med deg når det kommer til is
Fant forresten det appelsin og sjokolade isen dere snakker om før i dag, men dessverre hadde jeg ikke hatt mulighet til å få den puttet i fryser dersom jeg hadde kjøpt den..
Veldig.Men den såg god ut ja?![]()
I dag var det vanskelig og vondt å reise seg opp av sofaen :/noen som har dilla på is ja.. ;-) her fikk jeg nettopp servert taco.. har så vondt i bekkenet at jeg sliter med å legge meg ned på sofaen! *tårer i øynene*
Huff :-(I dag var det vanskelig og vondt å reise seg opp av sofaen :/
Ja livet er hardtHuff :-(
Kan ikke klage ;-)Ja livet er hardt![]()